محمدزاده پودینه در همایش مشترک معتادین بهبودیافته گفت:

برای مبارزه با اعتیاد همه مسؤولان موظف به همکاری هستند

۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۰۰:۰۵:۰۸
کد خبر: ۴۰۶۸۹۱
برای مبارزه با اعتیاد  همه مسؤولان  موظف به همکاری هستند
رئیس شورای اسلامی شهر قدس گفت: در حال حاضر همه ارگان‌ها در تلاش هستند تا معضل خانمان‌سوز اعتیاد را ریشه‌کن کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در تهران غرب، همایش مشترک معتادین بهبودیافته شهرستان قدس با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، بهزیستی، دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر سپاه و معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان و با هدف ایجاد انگیزه در این قشر آسیب‌دیده اجتماعی، در سالن همایش مجتمع باقرالعلوم برگزار شد.

خدابخش محمدزاده‌پودینه در این مراسم ضمن تبریک روز جوان و تقدیر و تشکر از برگزاری چنین مراسمی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با اعتیاد اشاره کرد و گفت: امروز اگر مسؤولین نظام جمهوری اسلامی با مواد مخدر به سختی مبارزه می‌کنند، این یک جهاد بزرگ، یک حرکت بسیار عمیق در را پیشرفت ملت ایران است.

رئیس شورای اسلامی شهر قدس بیان کرد: مسئله مبارزه با اعتیاد تنها به ارگان خاصی اختصاص نداده است، بلکه همه مسؤولان در این امر موظف هستند که به فرموده امام راحل نجات یک فرد معتاد نجات جامعه است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر همه ارگان‌ها در تلاش هستند تا معضل خانمان‌سوز اعتیاد را ریشه‌کن کنند.

محمدزاده‌پودینه خاطرنشان کرد: در کنار مراکز ترک اعتیاد و علم پزشکی و باید مسئله درمان که دارای سه شاخص درمان جسم,روان و  توجه به دنیای پیرامون فرد بهبود یافته است که امیدواریم در این سه حوزه نتایج بسیار خوبی را نیز شاهد باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قدس گفت: زمانی که یک فرد معتاد بداند در جامعه تنها نیست و از سوی نهادهای اجتماعی حمایت می‌شود برای بهبودی و حفظ ارکان خانواده خود تلاش خواهد کرد.

photo_2016-05-18_13-28-13

وی اظهار کرد: در این راستا مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری در سه سال گذشته و با توجه به اهمیت موضوع و جهت جلوگیری از ورود جوانان به اعتیاد از بابت کمبود سرانه های ورزشی و فرهنگی اقدام به ساخت سالن ورزشی شهید احمد کشوری واقع در 20 متری ولی‌عصر (ع) کرد و این قابلیت را دارد که میزبان لیگ برتر والیبال باشد.

محمدزاده‌پودینه در پایان متذکر شد: ساخت دو زمین چمن مصنوعی در جنب استادیوم ورزشی شهدای شهر قدس در 30 متری شورا و شهرک کاووسیه و همچنین آمفی‌تئاتر باغ ملی در شهرک ابریشم که در نوع خود در غرب استان تهران بی‌نظیر است و طی ماه‌های آینده به بهره‌برداری خواهد رسید نیز از جمله این اقدامات است.

photo_2016-05-18_13-28-19

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز