همزمان با سالروز عملیات مرصاد؛

فرماندار و مسئولان با خانواده شهید اصغر نیکی دیدار کردند

۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۲:۰۶:۵۶
کد خبر: ۴۳۸۱۳۴
فرماندار و مسئولان  با خانواده شهید اصغر نیکی دیدار کردند
همزمان با سالروز عملیات افتخارآفرین مرصاد است، فرماندار و مسئولان شهرستان با مادر شهید اصغر نیکی از شهدای این عملیات دیدار کردند.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران،  مسعود مرسلپور فرماندار به همراه اژدر نوروزپور رئیس شورای اسلامی شهر قرچک، آزمان کادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و حسین ابویسانی مدیر روابط عمومی و مسئول امور ایثارگران فرمانداری با مادر شهید اصغر نیکی از شهدای عملیات افتخارآفرین مرصاد دیدار و گفتگو کردند.

فرماندارشهرستان قرچک در این دیدار ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان و خانواده معظم آنان گفت: حضور در خانه منور شهدا برای مسئولان توفیق بزرگی است.

مرسلپور با بیان اینکه آسایش، آرامش و امنیت کنونی جامعه مرهون خون پاک شهداست، افزود: امیدواریم که خداوند به ما توفیق دهد بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهیدان و امام شهدا باشیم و در این راه به دعای خیر شما عزیزان نیازمندیم.

گفتنی است شهید اصغر نیکی در 11 شهریور 1348 در شهرستان میانه متولد شد و پس از مهاجرت به تهران در شهرستان قرچک مسکن گزید و در جریان انقلاب و تظاهرات علیه رژیم شاه با اینکه نوجوان بود با دانش آموزان دیگر به تظاهرات می رفت و با نوشتن شعار و چسباندن اعلامیه در انجام فرمان رهبری قدم برمی داشت و سرانجام در تاریخ 11 مرداد 1367 در عملیات مرصاد به شهادت رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز