مدیر بازرسی اتاق اصناف فیروزکوه خبر داد:

صدور محکومیت بیش از ۱۰۰ میلیون ریالی پرونده های صنفی در فیروزکوه

۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۸:۳۹:۰۹
کد خبر: ۵۴۹۹۷۴
صدور محکومیت بیش از ۱۰۰ میلیون ریالی پرونده های صنفی در فیروزکوه
مدیر بازرسی اتاق اصناف شهرستان فیروزکوه از صدور محکومیت بیش از 100 میلیون ریالی پرونده های صنفی در فیروزکوه خبر داد

به گزارش خبر گزاری برنادر استان تهران، سیدامین حسینی در خصوص اقدامات انجام شده توسط واحد بازرسی فیروزکوه در اسفند ماه سال 95 اظهار کرد: تعداد یک هزار و 320 مورد بازرسی از واحدهای صنفی فیروزکوه در این زمان انجام شده است.

مدیر بازرسی اتاق اصناف شهرستان فیروزکوه  بیان کرد: تعداد کل گزارش های مردمی دریافتی 6 مورد و تعداد گزارش های مردمی منجر به عدم تشکیل پرونده در اسفند ماه سال 95، حدود 5 مورد بوده است.

حسینی در خصوص تعداد پرونده های متشکله بیشتر از 500 هزار ریال و کمتر از 10 میلیون ریال گفت: تعداد 29 پرونده به ارزش 41 میلیون و 413 هزار و 500 در اسفند ماه سال 95 در شهرستان فیروزکوه به ثبت رسیده است.

وی در خصوص تعداد بازرسی های فروردین ماه در سال جاری تصریح کرد: تعداد یک هزار و 380 بازرسیاز واحدهای صنفی و تعداد کل گزارش های مردمی دریافتی 3 مورد و گزارش های مردمی منجر به عدم تشکیل پرونده 2 مورد در فروردین ماه سال جاری بوده است .

مدیر بازرسی اتاق اصناف شهرستان فیروزکوه  اظهار کرد: تعداد 45 پرونده متشکله به ارزش ریالی 61 میلیون و 212 هزار و 500 ریال در فروردین ماه سال جاری در شهرستان فیروزکوه به ثبت رسیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز