رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاکدشت،

ازادی خرمشهر حماسه ای از یاد نرفتنی

۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۰:۳۷:۵۷
کد خبر: ۵۵۸۶۰۶
ازادی خرمشهر حماسه ای از یاد نرفتنی
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران پاکدشت افزود: این پیروزی که مهم ترین دستاورد عملیات بیت المقدس بود توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام پذیرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، اکبر رحمانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاکدشت، ضمن تبریک اعیاد مبارک شعبانیه، در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت:  ازاد سازی خرمشهر برگ زرینی در تاریخ هشت سال دفاع مقدس است.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران پاکدشت افزود:  این پیروزی که مهم ترین دستاورد عملیات بیت المقدس بود توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام پذیرفت.

 

رحمانی ادامه داد: ازادی خرمشهر را میتوان در یک نگاه به عنوان یک حماسه بیاد ماندنی برشمرد چرا که مردم خونین شهر در حالی دفاع از خرمشهر را اغاز کردند که به تازگی از زیر یوق رژیم ددمنش پهلوی نجات یافته بود.

 

وی افزود: ازادی خرمشهر به واقع تاریخی از نقش افرینی ملت شریف ایران بود و جهادی اگاهانه و شجاعت مظلومانه مردم شهید پرور ایرانی اسلامی بود.

 

رحمانی ادامه داد: بمناسبت فرا رسیدن سالگرد این حماسه بزرگ، بنیادشهید و امورایثارگران شهرستان پاکدشت در نظر دارد، تامراسم معنوی قرائت زیارت عاشور بر مزار شهدا ی گمنام مصلی بزرگ امام خمینی(ره)  و با حضور خانواده معزز شهدا و مردم شریف پاکدشت برگزار نماید.

رحمانی گفت: گلباران قبور شهدای معظم و دیدار با خانواده معزز  شهدا را با حضور معتمدین و مسئولان شهرستان پاکدشت از دیگر برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاکدشت می باشد که در این روز مهم برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در فراسوی زرق و برق دنیوی باید همه با هم همت نماییم تا یاد و خاطره شهدای گرانقدر را زنده نگه داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز