دستگیری سارق حرفه ای اماکن با ۱۸ فقره سرقت در اسلامشهر

۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۱:۲۶:۳۲
کد خبر: ۵۵۹۲۴۳
دستگیری سارق حرفه ای اماکن با ۱۸ فقره سرقت در اسلامشهر
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر،ار دستگیری سارق حرفه‌ای مغازه ها با 18 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، سرهنگ "ابراهیم حسن آبادی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: روز گذشته در پی شکایت یکی از کسبه ها شهرک میان آباد به کلانتری 17 شهرک کامیون داران مبنی بر اینکه مغازه اش مورد دستبرد سارقان قرار گرفته است، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.  

وی افزود: پرونده ای در این خصوص تشکیل و تیمی از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع با حضور در محل و  با انجام تحقیقات گسترده میدانی از وضعیت محل و مغازه ها، به بررسی احتمالات در خصوص نحوه سرقت پرداختند.  

سرهنگ حسن آبادی تصریح کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی در نهایت مأموران با به دست آوردن یک سرنخ موفق به شناسایی شخصی با نام " ع-د " که دارای سوابق کیفری بود، شدند.  

وی افزود: ماموران انتظامی مخفیگاه سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.  

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در ادامه عنوان کرد: در تحقیقات بعمل آمده از متهم، وی با توجه به شواهد و مدارک موجود به 18فقره سرقت از مغازه ها اعتراف و در این رابطه اموال مسروقه در محل اختفای سارق کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.  

گفتنی است  متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز