مدیرعامل تیم فوتسال مقاومت قرچک تأکید کرد:

لزوم حمایت مسئولان از تیم مقاومت برای حضور در لیگ برتر فوتسال کشور

۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۳:۳۵:۵۷
کد خبر: ۵۶۲۳۰۵
لزوم حمایت مسئولان از تیم مقاومت برای حضور در لیگ برتر فوتسال کشور
مدیرعامل تیم فوتسال مقاومت قرچک گفت: مسابقات لیگ برتر با حضور 14 تیم از ششم تیر شروع خواهد داد و ما نیز مذاکرات لازم را در خصوص جذب چند تن از بازیکن لیگ برتری انجام داده ایم تا با شرایط بهتری در مسابقات حاضر شویم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران،داود علیزاده در خصوص قهرمانی در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال کشور گفت: تیم مقاومت در مرحله پلی آف از 6 بازی انجام شده 3برد، 2 مساوی و یک باخت بدست آورد و با کسب 11 امتیاز به مقام قهرمانی رسید.

وی ادامه داد: ما در بازی پایانی مقابل سن ایچ ساوه قرار گرفتیم که با تساوی سه بر سه و کسب امتیاز لازم توانستیم ضمن قهرمانی در لیگ یک به مسابقات لیگ برتر صعود کنیم.

مدیرعامل تیم فوتسال مقاومت قرچک افزود: مسابقات لیگ برتر با حضور 14 تیم از ششم تیر شروع خواهد داد و ما نیز مذاکرات لازم را در خصوص جذب چند تن از بازیکن لیگ برتری انجام داده ایم تا با شرایط بهتری در مسابقات حاضر شویم.

علیزاده عنوان داشت: در طول مسابقات لیگ یک با وجود همه مشکلات، در کنار حمایت سپاه، آقای خادمی رییس اداره ورزش  و جوانان قرچک نیز نقش بسزایی را در خلق این قهرمانی ایفا کردند.

وی با اشاره به لزوم حمایت مسئولان از تیم مقاومت برای حضور در لیگ برتر فوتسال کشور تأکید کرد: در پی آن هستیم با حضور مسئولان شهرستان جلسه ای را برگزار کنیم تا برای حل مشکلات تیم جهت حضور در لیگ برتر چاره ای اندیشیده شود.

مدیرعامل تیم فوتسال مقاومت قرچک در پایان گفت: جا دارد از حمایت های همه جانبه هوادران که در طول مسابقات لیگ در کنار ما بودند تشکر کنیم و امیدواریم در لیگ برتر نیز ما را یاری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز