حجت الاسلام سید حسین حسینی نوری:

قیام ۱۵ خرداد سرآغازی برای پاسداری از ارزش‌های دینی بود

۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۳:۱۴:۲۸
کد خبر: ۵۶۸۱۴۴
قیام ۱۵ خرداد سرآغازی برای پاسداری از ارزش‌های دینی بود
امام جمعه ملارد در مراسم گرامیداشت سالروز قیام مردمی 15 خرداد گفت: قیام 15 خرداد سرآغازی برای پاسداری از ارزش‌های دینی بود، چراکه مردم در ابن روز در دفاع از مرجعیت دینی به پا خاستند.

به گزارش خبرگزاری برنا در تهران  ؛ مراسم گرامیداشت سالروز قیام مردمی 15 خرداد با حضور پرشور خانواده معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران، حجت الاسلام سید حسین حسینی نوری و مردم شهید پرور شهرستان ملارد در مسجد حضرت ابوالفضل علیه‌السلام برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید حسین حسینی نوری ، امام جمعه ملارد طی سخنانی در این مراسم با اشاره به جنایات آمریکا در ایران گفت : کسانی از حضور در بین مردم ایران با تمدن چند هزار ساله حق توحش میگرفتند که خود با ۳۰۰ سال قدمت از میان جنگل ها تازه به زندگی شهری روی آورده بودند.

وی گفت:  آمریکایی ها همیشه سعی در تحقیر این ملت داشته اند اما همواره با حضور مردان الهی همچون امام خمینی (ره) و اکنون نیز با رهبری بهترین شاگردش یعنی رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی و با عنایت حضرت ولی‌عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف هیچ‌گاه هیچ غلطی نتوانستند بکنند.

امام جمعه ملارد تشریح کرد: قیام 15 خرداد سرآغازی برای پاسداری از ارزش‌های دینی بود، چراکه مردم در ابن روز در دفاع از مرجعیت دینی به پا خاستند. مردم در این روز در مقام دژخیمان رژیم ستم‌شاهی قیام کردند تا از رهبر دینی خود حراست کرده باشند و ارادت خود را به اسلام نشان دهند.

وی بیان داشت: با این‌که رژیم ستم‌شاهی با وحشی‌گری به سرکوب قیام 15 خرداد پرداخت اما مردم نشان دادند که در راه دفاع از اسلام و مرجعیت دینی حتی از جان خود می‌گذرند و در این راه کوچک‌ترین شک و شبهه‌ای به دل راه نمی‌دهند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز