حسن الماسی مفیدی خبر داد:

احداث پارک برکت انقلاب به مساحت ۲۰ هزار متر مربع در بومهن

۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۰۷:۵۲:۱۸
کد خبر: ۵۷۲۳۳۸
احداث پارک برکت انقلاب به مساحت ۲۰ هزار متر مربع در بومهن
معاون فنی,عمرانی و شهرسازی شهرداری بومهن گفت، احداث پارک های محله ای یکی از اولویت های اصلی شهرداری است.

 به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران،  معاون فنی,عمرانی و شهرسازی شهرداری بومهن  با اشاره به احداث پارک محله ای انقلاب در خیابان دلجو اظهار داشت: یکی از اولویت های اصلی شهرداری در آغاز سال جدید احداث پارک برکت انقلاب به مساحت ۲۰ هزار متر مربع در این شهر می باشد که با این اقدام سرانه فضای سبز در بومهن  به ازای  هر نفر  ۶۹/۱۶ متر مربع  افزایش می یابد.

 

حسن الماسی مفیدی در گفتگو با خبرنگار برنا در پردیس گفت : تاکنون در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر بومهن، تعداد ۵ پارک محله ای جمعاً به مساحت ۲۰هزار مترمربع در سطح محلات شهر احداث گردیده که مورد استفاده شهروندان عزیز قرار گرفته است و با افتتاح پارک برکت انقلاب به ۴۰ هزار مربع  افزایش پیدا خواهد کرد.

 

وی افزود: با توسعه فضای سبزشهری و ایجاد پارک های محله ای امکان برخورداری بیشتر شهروندان از امکانات تفریحی و فضای سبز فراهم می شود و این امر رفاه و آسایش شهروندان محترم را در پر کردن اوقات فراغت به ارمغان خواهد آورد.

 

الماسی در گفت: پارک انقلاب به مساحت ۲۰ هزار متر مربع شامل زمین بازی چند منظوره، زمین بازی کودکان، آلاچیق، فلاورباکس، نهر آب، سرویس بهداشتی و ساختمان اداری و نگهبانی است.

 

وی در رابطه با آخرین وضعیت پارک انقلاب، تصریح کرد: عملیات عمرانی پارک شامل جدول گذاری، اجرای کفپوش، مخلوط ریزی، بتن ریزی، اجرای فلاورباکس، اجرای پلکان وسط پارک،اجرای زمین اسکیت به ابعاد ۱۱.۸۰×۲۴، دیوار کشی اطراف زمین اسکیت به مساحت ۷۰ متر مربع، سرویس بهداشتی به مساحت ۹×۳ متر مربع، اجرای سنگ ورقه دیوار زمین اسکیت به مساحت ۷۲ متر مربع به اتمام رسیده ،ست وسایل ورزشی، وسایل بازی کودکان و آلاچیق نصب و در مراحل پایانی زیباسازی قرار دارد.

 

الماسی اظهار کرد: پارک برکت انقلاب به عنوان یک مجموعه بزرگ تفریحی به صورت مشارکتی با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و شهرداری بومهن احداث گردیده است.

 

شایان ذکر است احداث پارک برکت انقلاب اوایل اردیبهشت ماه آغاز و کار عمران آن بصورت شبانه روزی انجام گردید که جا دارد در این خصوص از حمایت بی شائبه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و همکاری پرسنل شهرداری و همکاران واحد عمران، فضای سبز و خدمات موتوری قدردانی گردد.

الماسی افزود: با تامین بودجه مورد نیاز از اواخر خرداد ماه عملیات آسفالت ریزی و عمرانی در سطح شهر بومهن و بلوار اصلی آغاز گردیده و تلاش مجدانه برای بهینه سازی وضعیت نابسامان معابر عمومی به خصوص آسفالت ریزی و زیر سازی کوچه ها به سرعت در حال انجام  می باشد و در این خصوص از مردم فهیم شهر بومهن خواستار تعامل و همکاری با مجموعه شهرداری در راستای افزایش سرعت انجام کار می باشیم.

معاون فنی,عمرانی و شهرسازی شهرداری بومهن در پایان با اشاره به فرا رسیدن لیایی پرفیض قدر و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و التماس دعا، در این شبهای عزیز از شهروندان محترم بومهن به دلایل تاخیر در افتتاح مجموعه پارک انقلاب و تاخیر در بهبود وضعیت معابر شهری عذرخواهی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز