فرماندار شهرستان فیروزکوه تاکید کرد:

مسائل و بحث های ترافیکی به عهده شورای ترافیک

۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۷:۵۱:۵۸
کد خبر: ۵۷۶۰۲۳
مسائل و بحث های ترافیکی به عهده شورای ترافیک
طاهری با توجه به تعطیلات پیش رو گفت، مسائل و بحث های ترافیکی در شهر و مسیر جاده هر کدام دستورالعمل خاص خودش را دارد و مسئولیت آن به عهده شورای ترافیک می باشد و با تمسک به قانون همه موارد حل شدنی است و باید حد و مرزها در این حوزه بر اساس قانون مشخص شود.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران جلسه شورای ترافیک شهرستان فیروزکوه به ریاست مهندس طاهری فرماندار و سایر اعضاء در محل فرمانداری برگزار شد.

 طاهری ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات وتبریک پیشاپیش عید سعید فطر و تقدیر جهت اقدام بسیار قدرتمند و بجا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل حمله تروریستی داعش گفت: امیدواریم خداوند متعال برای حافظان امنیت و مرزداران عاقبتی خوش رقم بزند و موفق باشند و این اقدام پاسداران انقلاب اسلامی نمایانگر اقتدار بی نظیر ایران عزیز بود.

وی گفت: با توجه به تعطیلاتی که در پیش داریم متعاقباً باید تمهیدات ویژه ترافیکی و جاده ای نیز در این خصوص از سمت دستگاه های ذیربط  در رابطه با نصب علائم هشدار دهنده و کنترل ترافیک صورت گیرد تا مخاطراتی که در این حوزه شهرستان را متاثر می کند کاهش دهیم.

وی افزود: مسائل و بحث های ترافیکی در شهر و مسیر جاده هر کدام دستورالعمل خاص خودش را دارد و مسئولیت آن به عهده شورای ترافیک می باشد و با تمسک به قانون همه موارد حل شدنی است و باید حد و مرزها در این حوزه بر اساس قانون مشخص شود و کار باید به شکل استاندارد انجام شود و در این حوزه فرهنگ سازی صورت گیرد و به امید خدا با ورود مسافران و گردشگران کمترین تصادفات و مخاطرات را در طول این ایام داشته باشیم.

در ادامه جلسه مصوبات جلسه قبل، عملکرد این حوزه در سال 95، مشکلات ترافیکی شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در رابطه با تمهیدات سفرهای  تابستانی و تعطیلات عید سعید فطر، بررسی  و ارائه راهکارها جهت جلوگیری از تصادفات و سوانح رانندگی، تعیین تکلیف حوزه استحفاظی پلیس راه و راهور، ایجاد سرعتگیر در مکان های مورد نظر و کارشناسی شده به تصویب شورای ترافیک شهرستان رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز