مسعود مرسلپور:

اهانت کنندگان به رئیس جمهور یا نفوذی هستند یا اقلیت مقابل مردم

۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۵۶:۳۲
کد خبر: ۵۷۷۶۱۱
اهانت کنندگان به رئیس جمهور یا نفوذی هستند یا اقلیت مقابل مردم
اهانت کنندگان به رئیس جمهور می توانند دو گروه باشند: نوظهورانی که به مصداق جمله مقام معظم رهبری نفوذی هستند و دوم اقلیتی که جایی در میان مردم ندارند.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، به دنبال سر دادن شعارهایی علیه رئیس جمهور در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس، مسعود مرسلپور استاد دانشگاه و فرماندار قرچک، در گفتگو با برنا گفت، بار دیگر زنگ خطری را برای هشیاری مردم به صدا درآورده شد که نظام اسلامی هیچگاه مصون از خطر نبوده و نیست و علاوه بر دشمنان خارجی و استکبار جهانی که چشم دیدن ملت همیشه در صحنه و غیور ایران را ندارند، نفوذی ها نیز در داخل به دنبال متشنج کردن فضای کشور هستند.

وی افزود، اهانت کنندگان به رئیس جمهور می توانند دو گروه باشند: نوظهورانی که به مصداق جمله مقام معظم رهبری نفوذی هستند و از این شیوه ها می خواهند به جمهوریت و اسلامیت نظام ضربه بزنند و گروه دوم اقلیتی که جایی در میان مردم ندارند ولی می خواهند بگویند ما هستیم و به تعبیری در مقابل مردم قرار گرفته اند و بطور حتم ملت به موقع پاسخ این گروه را نیز خواهد داد.

مرسلپور تاکید کرد، شعار دادن علیه اشخاص حقوقی در واقع بی اعتنایی به فرمایش رهبری است که به صراحت اعلام فرمودند این کارها به ضرر کشور است و افراد مومن واقعی از اینگونه اعمال باید بدور باشند.

وی گفت، این عده قلیل توهین کننده که مقابل یک ملت ایستاده اند و به رئیس جمهور توهین می کنند باید بدانند همانطور که مردم شریف ایران در راهپیمایی روز قدس مقابل ابرقدرت های جهانی زورگو می ایستند، در مقابل این افراد نیز قد علم کرده و مشت کوبنده ای بر یاوه گویی های آنان خواهند زد چرا که مهمترین هدف این افراد بی منطق از بین بردن وحدت ایران اسلامی است.

فرماندار قرچک افزود، به حاشیه کشاندن راهپیمایی روز قدس کار افرادی است که دست نشانده دشمنان این مرز و بوم هستند چراکه دشمنان ایران یک هدف واحد دارند و  آنهم خدشه دار نمودن وحدت امت اسلامی است. آنها با اهانت به منتخب ملت ایران به واضح بیان کردند مقابل مردم قرار گرفته اند و به دنبال دو قطبی ساختن جامعه هستند. البته دو قطبی که یک طرفش ملت عظیم ایران با جوش و خروش انقلابی ایستاده و طرف دیگر اقلیت فارغ از عقل و منطق.

مسعود مرسلپور عنوان کرد، به یقین ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی که آموزگار بیداری ملت های آزادی خواه جهان به حساب می آیند پاسخ هتک حرمت این گروههای آشوب گر را خواهند داد و به آنها ثابت خواهند کرد که ارزش خون شهدا، آرمانهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بالاتر از آن است که عده ای اندک بخواهند در روز قدس که نماد وحدت ملت های مسلمان است، آن را پایمال کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز