سرمربی تیم ملی پاراتکواندو جمهوری اسلامی ایران :

تمام تلاش ملی پوشان برای کسب بهترین نتیجه است

۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۴:۵۱:۵۵
کد خبر: ۵۷۹۵۸۹
تمام تلاش ملی پوشان برای کسب بهترین نتیجه است
پیام خانلرخانی گفت، امسال در این مسابقات از چهار قاره جهان تیمها شرکت کردند و مهمترین رقیبهای ایران روسیه،ترکیه،کره جنوبی،مغولستان و امریکا میباشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ، سرمربی تیم ملی پاراتکواندو جمهوری اسلامی ایران بعد از ورود تیم به سئول برای کسب سهمیه المپیک اعلام کرد از شرایط کلی تیم در حال حاضر رضایت دارد.

پیام خانلرخانی افزود:از فروردین ماه امسال  اردوی اماده سازی تین را شروع کردیم و نزدیک به ٨٠ روز تمرین داشتیم و این در حالیست که  بازیکنان  تقریبا هفت ماه اردویی نداشتند.

وی تاکید کرد: روزی که اردو را شروع کردیم لازیکنان  شرایط جسمانی خوبی نداشتند، ولی با تلاشی که کادر فنی و خود بازیکنان  داشتند و برنامه هایی که تدارک دیده بودیم تقریبا به امادگی مطلوبی رسیدیم.

وی  در خصوص شرایط مسابقات کره گفت: شرایط این دوره  از مسابقات واقعا سخت تر از دوره های قبل است  چرا که   رشته تکواندو مجوز حضور در   پارا المپیک ٢٠٢٠ را کسب کرده و همین امر موجب افزایش انگیزه کشورها شده است.

خانلرخانی تصریح کرد: همه کشورهای مطرح به  دنبال کسب امتیاز و سهمیه پاراالمپیک هستند چرا که در مسابقات قاره ای در مسابقات پاراتکواندو همه تیمهای دنیا می توانند شرکت کنند و به تیمهای مهمان قاره در صورت کسب مدال نصف امتیاز سهمیه  تعلق میگیرد.

سر مربی تیم پاراتکواندو کشورمان افزود: اگر تیمی در مسابقات اسیایی  طلا بگیرند ٤٠ امتیاز مهم برای سهمیه پاراالمپیک کسب می کند  و اگر تیمهای قاره های دیگر در اسیا طلا بگیرند ٢٠ امتیاز به انها تعلق میگیرد و همین شرایط هم برای  تیم های اسیایی در مسابقات سایر قاره ها است .

بهترین مربی لیگ تکواندو ایران تاکید کرد: امسال در این مسابقات از چهار قاره  جهان تیمها شرکت کردند و مهمترین رقیبهای  ایران روسیه،ترکیه،کره جنوبی،مغولستان و امریکا میباشد.

وی افزود:انشالله تمام تلاش ملی پوشان برای کسب بهترین نتیجه است تا  نماینده شایسته ای برای کشور عزیزمان ایران باشیم.

 خانلرخانی در باره شرایط اب و هوا گفت :شرایط میزبانی کره جنوبی تا کنون خوب بوده  و فقط رطوبت هوا در  شهر چانچئون میزبان مسابقات  دردسرهای خاص خود را دارد که انشالله بتوانیم  تا اغاز مسابقات با شرایط اب و هوایی بیشتر کنار بیاییم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز