فرماندار پیشوا:

پارک بانوان از نیازهای ضروری زنان پیشوایی است/ لزوم کسب آمار صحیح آسیب های اجتماعی در جهت تقویت رویکردها

۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۰:۲۵:۰۷
کد خبر: ۵۸۳۵۵۷
پارک بانوان از نیازهای ضروری زنان پیشوایی است/ لزوم کسب آمار صحیح آسیب های اجتماعی در جهت تقویت رویکردها
محمدکرم محمدی گفت: پارک بانوان از نیازهای بلاانکار قشر زنان در پیشوا است و با احداث این پارک می توان گام مهمی در جهت رفع نیازهای اجتماعی و فرهنگی بانوان، افزایش مشارکت اجتماعی و ایجاد تحرک، پویایی و انگیزه در آنها برداشت که در آینده ای نزدیک و با استفاده از ظرفیت های موجود، شاهد تحقق این مهم در پیشوا خواهیم بود

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، محمدکرم محمدی در جلسه مشترک ستاد ساماندهی امور جوانان و کمیته امور بانوان شهرستان پیشوا با اشاره به اهمیت ورزش گفت: جامعه ای که از ورزش فاصله بگیرد، جامعه پویایی نخواهد بود و در جهت ترویج ورزش می بایست فرهنگ ورزش های همگانی را تقویت کنیم زیرا که نیاز به امکانات خاصی نداشته و همه اقشار و در هر سنی می توانند از آن بهره مند شوند.

وی با تاکید بر تلاش همگانی در جهت مقابله با معضلات اجتماعی گفت: آسیب های اجتماعی، هویت نسل جوان را تهدید و جامعه را با مشکلات جدی روبرو می کند، از این رو کسب آمار صحیح و دقیق این آسیب ها، موجب تقویت رویکردها و برنامه های پیش رو می شود.

محمدی اظهار کرد: برای مقابله با آسیب های اجتماعی نباید به کارهای معمولی و جاری دستگاه ها اکتفا کرد بلکه همه باید نقشی فعال در این زمینه داشته باشند.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که به طور جدی در شهرستان پیشوا در حال پیگیری است، کسب آمارهای صحیح آسیب های مختلف اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد و... به منظور برنامه ریزی های مدون جهت مقابله و  پیشگیری از این گونه معضلات اجتماعی است و لازم است که همه ادارات در این راستا تلاش نمایند.

محمدی به لزوم غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان اشاره کرد و گفت: اوقات فراغت مختص فصل تابستان نیست ولی در این ایام که تا حدی دانش آموزان و دانشجویان از مباحث آموزشی فاصله می گیرند، اهمیت بیشتری می یابد و استفاده از همه ظرفیت ها به منظور غنی سازی این اوقات ضروری تر به نظر می رسد.

فرماندار پیشوا اظهار کرد: ادارات مختلفی مانند آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، هلال احمر، دانشگاه ها و.. بر حسب وظایف ذاتی خود در جهت پرکردن و غنی سازی اوقات فراغت، برنامه هایی را پیش بینی و اجرا کرده اند که می بایست با همکاری و هم اندیشی همه دستگاه ها، رویکردها و راهکارهای پیش بینی شده تجمیع تا با بررسی نقاط ضعف و قوت آنها بتوان برنامه های مدونی را ترسیم نمود.

محمدی افزود: یکی از الزامات مورد نیاز برای تدوین برنامه های موثر در غنی سازی اوقات فراغت، آمار دقیق اتباع خارجی بر حسب تعداد، هرم سنی، نرخ موالید و نظایر اینها است زیرا که آنان به عنوان برادران و خواهران دینی ما، حق استفاده از همه امکانات موجود را دارند و همواره از این امکانات به طور مساوی بهره مند شده اند و با کسب آمار دقیق آنها می توان برنامه ریزی ها را تقویت و به نتیجه مطلوب رساند.

فرماندار پیشوا به هفته عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: عفاف و حجاب، فرهنگی برای حفظ ارزش های اسلامی و انقلابی است و نامگذاری 21 تیرماه به این نام، فرصت مناسبی برای پرداختن و تبیین هر چه بیشتر این فرهنگ اسلامی به منظور تقویت بنیه های جامعه دینی است.

محمدی با بیان عناوین روزها و شرح وظایف دستگاه های مختلف در هفته عفاف و حجاب، از مدیران شهرستان خواست تا متناسب با وظایف خود و با بهره گیری از ظرفیت های موجود، در جهت پاسداشت این هفته و اجرای برنامه های آن به نحو مطلوب، اهتمام داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز