حضور مهندس محمودی در محل انفجار:

انفجار مهیب در امیریه شهرستان شهریار

۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۷:۳۲:۴۲
کد خبر: ۵۸۹۲۰۳
انفجار مهیب  در امیریه شهرستان شهریار
انفجار شرکت گاز در منطقه امیریه شهرستان شهریار سبب مصدومیت دونفر شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران،  این ایستگاه به عللی که هنوز مشخص نیست منفجر شد و 2 تن از کارگران که در  ایستگاه شرکت گاز بودند حدود 25 درصد سوختگی و به بیمارستان امام سجاد(ع) انتقال پیدا کردند.

در حاشیه انفجار شرکت گاز در منطقه امیریه مهندس محمودی نماینده مردم شهرستانهای شهریار، ملارد و قدس که خود را سریعا در محل رسانده بود در گفتگو با برنا گفت،  بنده در جلسه ایی حضور داشتم که صدای مهیب انفجار سبب شد خودم را سریعا به محل حادثه که همان  شرکت گاز شهرک امیریه بود برسانم.

وی در خصوص این حادثه اظهار داشت، شدت انفجارها به حدی بود که تا شهرکهای اطراف موج انفجار شنیده شده  و هنوز از میزان خسارتهای جانی ومالی امار دقیقی برآورد نشده است.

مهندس محمودی همچنین وجود انبار علوفه در کنار این ایستگاه را نیز دلیل برشعله ور شدن این انفجار ذکر کرد و بیان داشت؛  وجود چنین ایستگاهها گاز در مناطق مسکونی باید بررسی و نسبت به انتقال آن در جایی دورتر از  اماکن مسکونی باید چاره ایی اندیشیده شود.

وی افزود:  ساختمانهای ۴ الی ۵ طبقه در نزدیکی این شرکت گاز ساخته شده است و مردم اعتراض دارند که وجود چنین کانون پر خطری برای مردم مزاحمت دارد و این اعتراض به حق است.

محمودی در  خصوص خسارت های ناشی از این حادثه نیز گفت،  جلسه ای برای تامین خسارات مردم و انتقال شرکت گاز اوایل هفته آینده برگزار می شود.

 

خاطر نشان میگردد در ادامه این حادثه محمودی با حضور در بیمارستان امام سجاد(ع) شهریار جهت پیگیری حال مصدومان حادثه انفجار گاز امیریه اقدام کرد .

photo_2017-07-20_06-58-32

photo_2017-07-20_06-58-20

photo_2017-07-20_06-58-24

انفجار مهیب  ایستگاه گپسول گاز در شهریار

انفجار مهیب  ایستگاه گپسول گاز در شهریار

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز