سرپرست اداره تأمین اجتماعی شهرستان قدس:

دفترچه درمانی در هرنقطه ای از کشور تمدید اعتبار می شود

۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۵۱:۱۹
کد خبر: ۵۹۰۱۹۹
دفترچه درمانی در هرنقطه ای از کشور تمدید اعتبار می شود
کریم الله مروت گفت، بیمه شدگان تأمین اجتماعی از هرنقطه ای از کشور با مراجعه به شعبه شهرقدس می توانند نسبت به تمدید اعتبار دفترچه درمانی خود اقدام نمایند.

به گزارش خبر گزاری برنا استان تهران، سرپرست اداره تأمین اجتماعی شهرستان قدس بابیان اینکه شعبه شهر قدس بر اساس ارزشیابی اداره کل امور استان‌ها در چهار سال پیاپی حائز رتبه برترین شعبه ممتاز شده است، تصریح کرد: بیمه شدگان تأمین اجتماعی در  هرنقطه ای از کشور با مراجعه به شعبه شهرقدس  می توانند نسبت به تمدید اعتبار دفترچه درمانی خود اقدام نمایند.

وی افزود: هم‌اکنون 160 هزار بیمه‌شده اصلی و تبعی و 12 هزار و پانصد خانواده مستمری‌بگیر در شهرستان قدس تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند و در تلاش هستیم تا با حمایت از اقشار بازنشسته‌، بیمار، ازکارافتاده، بیکار و ... در راستای تحقق تأمین آرامش اجتماعی آینده مردم در راستای اهداف این سازمان گام برداریم

  سرپرست اداره تأمین اجتماعی شعبه شهر قدس افزود: خدمات الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و تسهیل در امور اقشار تحت پوشش، اقدام به راه اندازی سرویس غیرحضوری (اینترنتی) کرده که شامل فرآیند ارسال لیست توسط کارفرمایان  است که از این طریق  میتوانند فعالیت‌های بیمه‌ای خود را انجام بدهند که در شعبه تامین اجتماعی شهرستان قدس نیز این فرایند برای بیمه شدگانه مهیا شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز