فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قدس تاکرد کرد:

یکی از وظایف ذاتی نیروی انتظامی، فعالیت در امر ترویج عفاف و حجاب در جامعه است

۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۳۷:۳۰
کد خبر: ۵۹۰۶۹۲
یکی از وظایف ذاتی نیروی انتظامی، فعالیت در امر ترویج عفاف و حجاب در جامعه است
‍ جلسات تخصصی عفاف و حجاب به همت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی غرب استان تهران و شهرستان قدس و مرکز قرآنی حضرت ولی عصر"عج" استان قم و با حضور مردم شهرقدس و مسئولان ، برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا استان تهران، افتتاحیه ، جلسات تخصصی عفاف و حجاب به همت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی غرب استان تهران، مرکز قرآنی حضرت ولی عصر "عج" استان قم و شهرستان قدس، با حضور  مردم شهرقدس و مسئولان شهرستانی و استانی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قدس، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، امام جمعه،معاون اجتماعی غرب استان تهران، رئیس پلیس امنیت و معاون پیشگیری نیروی انتظامی شهرستانهای غرب استان تهران،در سالن حضرت باقرالعلوم "ع " شهرستان قدس برگزار شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قدس، سرهنگ شاهپور فلاحی، در حاشیه این مراسم در رابطه با جزئیات این برنامه اظهار کرد: سلسله جلسات تخصصی عفاف و حجاب با محوریت تفسیر آیات قرآنی ( سوره نور) ویژه جامعه هدف بانوان به مدت شش روز از تاریخ سی و یکم تیر ماه هر جلسه مدت دوساعت در سالن باقرالعلوم "ع" برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این جلسات تا روز  دو شنبه و متعاقبا از تاریخ هفتم مرداد ماه ادامه خواهد داشت و در پایان این دوره گواهی پایان دوره به شرکت کنندگان عزیز نیز داده خواهد شد.

فلاحی در ادامه با اشاره به اهداف این جلسات بیان کرد: یکی از وظایف ذاتی نیروی انتظامی، فعالیت در امر ترویج عفاف و حجاب در جامعه برابر چارچوب های قانونی و ار طرق مختف اعم از فعالیت های سلبی و فعالیت های فرهنگی است و این جسات برای ترویج مساله عفاف و حجاب از طریق آموزه های فرهنگی و به صورت تخصصی در جامعه است و امیدواریم تا با این حرکت، قدمی در راستای حفظ و انتقال این ارزش دینی و فرهنگی برداشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قدس در پایان از حضور و همکاری دستگاه ها و نهاد های مختلف شهرستان از جمله امام جمعه و بسیج شهرستان در برگزاری این دوره تشکر کرد و در خاتمه خاطرنشان کرد: ورود نیروی انتظامی در بحث آموزش تخصصی مسائل فرهنگی مانند عفاف و حجاب، از تدابیر سسه مراتب فرماندهان نیروی انتظامی در کل کشور بوده است و خدمت گزاران مردم در نیروی انتظامی خود را در برابر این مسائل اجتماعی مسئول می دانند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز