امیدواری ورامین برای کسب افتخار در رقابت های اتومبیلرانی قهرمانی کشور

۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۳:۲۱:۵۰
کد خبر: ۵۹۱۳۸۶
تمرینات آماده سازی هیات اتومبیلرانی شهرستان ورامین جهت شرکت در مسابقات کشوری همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ،علی اکبر مقیمی رییس هیات اتومبیلرانی با اعلام این خبر گفت: برای حضوری پرقدرت در رقابت با حریفان ، تمرینات آماده سازی را هر روزه پیگیری میکنیم تا بتوانیم افتخارات گذشته را مجدد تجربه نماییم.

وی افزود: این تیم به نمایندگی از استان تهران قرار است در مسابقات کشوری که در گرگان برگزار میشود شرکت نماید .

مقیمی اظهار داشت: تمرینات بعد از ظهرها و همه روزه در ترمینال ورامین واقع در کمربندی پیشوا - ورامین با جدیت برگزار میشود که لازم است از اداره ورزش و جوانان به جهت پیگیری های لازم و همکاری نیروی انتظامی و پلیس راهور تشکر نمود که شرایط را برای آماده سازی قهرمانان فراهم ساختند.

رییس هیات اشاره کرد: رقابتهای کشوری روز جمعه مورخ ششم مردادماه سال جاری به میزبانی شهرستان گرگان برگزار میگردد و این امید وجود دارد اعضاء تیم همچو گذشته با کسب افتخار باز گردند.

وی افزود: شرایط مناسبی از لحاظ استعدادیابی در منطقه وجود دارد که با ساخت پیست مورد نیاز میشود در سطوح مختلف بین المللی نیز کسب افتخار کرد.

مقیمی گفت: البته خبرهای خوبی به گوش میرسد ، چراکه شنیده ها حکایت از ساخت مجموعه ای دارد که میتواند آینده این رشته را برای همیشه تضمین نماید.

قهرمان اتومبیلرانی کشور افزود: امیدواریم پیگیری و زحمات ابراهیم شیرکوند متولی ورزش ورامین هرچه زودتر ثمر دهد تا بتوانیم از نعمت داشتن یک مجموعه خوب بهره مند  شویم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز