اغاز بکار تیم فوتسال بانوان در ورامین

۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۳:۴۱:۵۸
کد خبر: ۵۹۱۴۰۷
اغاز بکار تیم فوتسال بانوان در ورامین
تیم فوتسال بانوان کاوه برای اولین بار جهت حضور در مسابقات لیگ استان تهران ، تمرینات خود را آغاز کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ،مدیرعامل باشگاه فرهنگی – ورزشی کاوه شهرداری ورامین گفت : این تیم که متشکل از بهترین های فوتسال در بخش بانوان است ، با حمایت اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین و شهرداری تمرینات آماده سازی را آغاز نموده تا بعد از قرعه کشی و شناختن رقیبان خود ، مهیای کسب افتخار شود .

محسن خانی افزود : تمرینات در سالن تختی انجام میشود ولی به همت ابراهیم شیرکوند متولی ورزش ورامین مقرر شده ازین پس ، آماده سازی یا در سالن قبادی یا سالن شهید شیرکوند پیگیری گردد.

وی ادامه داد : ارایه سانس رایگان به فوتسالیستهای بانوان از مهمترین راهکارهایی بود که میتواند شرایط را برای بهبود وضعیت مهیا سازد و این اهمیت از لحاظ انگیزشی نیز مورد توجه میباشد .

خانی اشاره داشت : همچنین شرایط مهیای سخت افزاری و کیفیت مطلوب عاملی برای موفقیت تیم میباشد که این اتفاق هم اکنون درحال رخ دادن است .

مدیرعامل تیم اظهار کرد : روزهای فرد و از ساعت 13 الی 15 زمان تمرین این تیم درنظر گرفته شده که باید از حمایت های بی دریغ متولیان امر کمال تشکر را به جای آورد .

خانی گفت : شرایط و زمان برگزاری مسابقات به زودی اعلام خواهد شد تا نماینده ورامین حریفان خود در رقابتهای استانی را بشناسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز