‌ رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین:

دین اسلام به دختران جایگاه والا بخشید

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۱:۲۵:۲۹
کد خبر: ۵۹۲۸۶۱
دین اسلام به دختران جایگاه والا بخشید
رئیس اداره ورزش ورامین با انتقاد از این تفکر، عنوان داشت: در بعضی از جوامع زن را فاقد مقامات معنوی و ربانی می دانند و این انحراف باعث شد که به محض تولد دختر او را زنده به گور کنند و فرزندان خود را از نسل پسران خود بپندارند.

 به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، ابراهیم شیرکوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین ، با تاکید بر جایگاه والای زن در اسلام، اظهار داشت: در خیلی از جوامع به زنان و دختران به دید یک کالا نگاه می کنند و تصور می شود زنان موجودی هستند که مستقل نیستند  بلکه در خدمت مردان هستند.

رئیس اداره ورزش ورامین با انتقاد از این تفکر، عنوان داشت: در بعضی از جوامع زن را فاقد مقامات معنوی و ربانی می دانند و این انحراف باعث شد که به محض تولد دختر  او  را زنده به گور کنند و فرزندان خود را از نسل پسران خود بپندارند.

وی با بیان این که چنین انحرافاتی برخاسته از بعد حیوانی وشهوانی انسان است، افزود: زنان و دختران مقام و منزلت والایی در اسلام دارند.

ابراهیم شیرکوند با بیان این که از نگاه  مولای متقیان(ع)   زن گل است و نباید از او استفاده ابزاری شود، عنوان داشت: پیامبر اسلام (ص) در زمانی که در اوج جاهلیت دختران را زنده به گور می کردند؛ فرمود:" من بوی بهشت را از فاطمه (س) استشمام می کنم. "

ایشان در ادامه اظهار داشت: دشمنان اسلام و قرآن با تمام توان در تلاش هستند تا جایگاه رفیع زنان و دختران در اسلام را بشکنند و به انحراف بکشانند و باید هوشیار بود و در برابر این تهاجم فرهنگی کارهای ارزشی و اسلامی انجام دهیم.  

در انتها از بانوان اداره ورزش و جوانان تجلیل بعمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز