فرماندار شهرستان شهریار تاکید کرد:

پیوند دولت با شوراهاى شهر و شهردارى ها

۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۳:۲۵:۰۳
کد خبر: ۵۹۵۵۰۱
پیوند دولت با شوراهاى شهر و شهردارى ها
سعید ناجى در همایش «تدبیر دولت، امید ملت» در شهر فردوسیه - شهریار بر پیوند دولت با شوراهاى شهر و شهردارى ها در جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزارى برنا، سعید ناجى، سلسله همایش های تدبیر دولت، امید ملت - شهریار بر پیوند دولت با شور؟هاى شهر و شهردارى ها در جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تاکید کرد.

و ی خطاب به شوراى شهر فردوسیه گفت: تمام منابع مالى و اعتبارات این شهر امانتى از ناحیه مردم به شوراى شهر و شهردار است و باید بناى کار بر اصل امانت دارى باشد و هرگونه اتفاقى که از مسیر نادرست و غیر قانونى رخ دهد، هرگونه سهل انگارى و کم کارى در ارائه خدمات به شهروندان انجام گیرد؛ حتما با اصل امانت دارى منافات دارد و مستوجب برخورد و مجازات است.

ناجی ادامه داد هیچکس نباید به دنبال منافع شخصى خودش باشد و تمام اعضا باید با توجه به اصل مشورت و در مسیر منافع مردم گام بردارند؛ قهر کردن، نزاع کردن و قندان پرت کردن در چهار چوب کار شورایى نیست و حتما کسانى که در شوراى شهر قرار مى گیرد باید چهارچوب هاى آنرا بپذیرد و با مسئولین شهرستان همراهى کند و در مقابل پایمال شدن  حق مردم توسط هرکسى ایستادگى کند.

فرماندار شهریار عنوان کرد،  دولت با اعتقاد به کار شورایى و با هم فکرى سایر نهاد ها و ارگان ها به شوراها و شهردارى ها کمک خواهد کرد اما در صورت هر گونه اقدام نادرست و خلاف قانون از شوراها با توجه به اختیارات دولت به این مسائل در کمیته انطباق فرماندارى به صورت جدى رسیدگى مى کند.

سعید ناجى در پایان سخنان خود به اعضاى شوراى شهر فردوسیه توصیه کرد منافع مردم را بر اراده ى شخصى مقدم شمارند و از مردم درخواست کرد مشکلات به وجود آمده در قبل از انتخابات را فراموش کنند و با فضاى همدلى و همراهى به شوراى شهر و شهردار شهرشان کمک کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز