مجتبی بوربور:

زمینه جذب سرمایه گذاری در ورامین فراهم می شود / طرح اشتغالزایی شهرستان ورامین تدوین می شود/ باید امنیت سرمایه گذاری در شهرستان ورامین فراهم شود

۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۳:۳۲:۰۸
کد خبر: ۵۹۵۵۰۲
معاون اداری، مالی و برنامه ریزی فرمانداری ورامین با تاکید بر ضرورت جذب سرمایه گذاری در شهرستان ورامین، گفت: تمام دستگاه ها باید امینت را به عنوان مهمترین اصل در جذب سرمایه گذاری تأمین کنند.

به گزارش خبر گزاری برنا از استان تهران، مجتبی بوربور معاون اداری، مالی و برنامه ریزی فرمانداری ورامین با اشاره به نامگذاری سال 96 به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: رویکرد دولت در سال جاری رویکردی اقتصادی بوده و در همین راستا به پروژه هایی که توجیه اقتصادی و اشتغالزایی بیشتری داشته باشند، اعتبار اختصاص داده می شود.

وی یکی از ضروریات مهم سرمایه گذاری را شناسایی قابلیت ها و پتانسیل های موجود در شهرستان عنوان و اذعان کرد: در این زمینه باید طرحی مدون از وضعیت اشتغال شهرستان داشته باشیم و براساس آن طرح های اشتغالزایی که در خور آمایش سرزمینی ورامین است به سرمایه گذاران معرفی نماییم.

بوربور رتبه بندی طرح های سرمایه گذاری در شهرستان ورامین را گام مهم دیگری در جذب سرمایه گذاری معرفی کرد و گفت: توجه به صنایع تبدیلی و فرآوری محصولات کشاورزی در منطقه بسیار مهم بوده و در این خصوص باید پس از بررسی های لازم، متناسب با ظرفیت های شهرستان و شناسایی بازارهای هدف نسبت به توسعه این قبیل صنایع اقدام شود.

معاون اداری، مالی و برنامه ریزی فرمانداری ورامین، هدف دار بودن، داشتن منابع مشخص، تخصص و تجربه کافی و بازاریابی مناسب را از مراحل اجرای موفقیت آمیز طرح های تولید و اشتغال دانست و  تصریح کرد: در غیر این صورت اجرای طرح های ناقص منجر به خسارات فراوانی هم برای مجری طرح و هم برای نهادهای مسئول و نظارتی خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت جذب سرمایه گذاری در سطح شهرستان ورامین، تأکید کرد: در خصوص جذب سرمایه گذاری باید تمام دستگاه های اجرایی شهرستان امنیت لازم را جهت حضور سرمایه گذاران فراهم کرده تا در حین عملیات اجرایی با مشکلات احتمالی روبرو نشده و بتوانند زمینه ایجاد اشتغال را در سطح شهرستان ایجاد کنند.

بوربور در پایان به اهمیت برندسازی در طرحهای تولیدی اشاره کرد و گفت: باید چند محصول مهم و دارای مزیت نسبی به عنوان برند این شهرستان مورد حمایت قرار گرفته و به سایر نقاط کشور و بازارهای هدف معرفی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز