مدیر دفتر تحویل پیمان‌ها و ویدئومتری شرکت فاضلاب تهران:

ظرفیت ویدئومتری شبکه فاضلاب شهر تهران ۱۰۰درصد افزایش یافت

۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۵:۲۹:۰۸
کد خبر: ۶۰۵۱۱۰
ظرفیت ویدئومتری شبکه فاضلاب شهر تهران ۱۰۰درصد افزایش یافت
مهدی نقره گفت، فرایند بازرسی شبکه فاضلاب با هدف رفع مشکلات احتمالی شبکه و نیز در مرحله بعد تحویل پروژه‌ها برای آغاز بهره‌برداری انجام می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران،مهدی نقره با اشاره به کاهش زمان فرایند بازرسی شبکه در سال جاری گفت: با افزایش دوبرابری تجهیرات و گروه‌های بازرسی، ظرفیت ویدئومتری شبکه فاضلاب تهران به 100درصد افزایش یافته و به 1000 کیلومتر در سال رسیده است.

مهدی نقره با بیان این‌که فرایند بازرسی شبکه فاضلاب با هدف رفع مشکلات احتمالی شبکه و نیز در مرحله بعد تحویل پروژه‌ها برای آغاز بهره‌برداری انجام می‌شود، گفت: از ابتدای امسال بیش از 200 کیلومتر شبکه و بیش از 15 هزار انشعاب فاضلاب بازرسی و ویدئومتری و برای بهره‌برداری تحویل آبفاهای مناطق تهران شده است.

او در ادامه گفت: در حال حاضر مدت زمان تحویل برای بهره‌برداری به کم‌تر از 20 روز  کاهش یافته است و طی امسال نیز با راه‌اندازی سامانه مدیریت اطلاعات تحویل پیمان(پاد)، این فرایند در شرکت فاضلاب تهران به کم‌تر از 10 روز خواهد رسید.

در عملیات ویدئو متری، دوربین‌های مخصوص داخل شبکه فاضلاب فرستاده می‌شود تا با بررسی شبکه از نقاطی که دارای خوردگی و نشتی است اطلاع حاصل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز