فرماندار قرچک:

همسو بودن با دولت و نظام معیار انتخاب مدیران قرچک است

۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۹:۵۲:۲۰
کد خبر: ۶۰۵۸۱۹
همسو بودن با دولت و نظام معیار انتخاب مدیران قرچک است
فرماندار شهرستان قرچک گفت: همسو بودن با دولت و نظام معیار انتخاب مدیران قرچک است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران ، مسعود مرسلپور در دیدار با فعالان  سیاسی هم سوی دولت شهرستان قرچک گفت: همه انتقادهای حامیان دولت را کم و بیش شنیده ایم و سعی کردیم که مشکلاتی که برای دولت در منطقه بود را حل کنیم.

وی در خصوص برجام گفت: مرد دیپلماسی ایران در خصوص مسئله برجام که زحمات فراوانی کشید که حضرت امام خامنه مدظله العالی هم در خصوص فعالیت دکتر ظریف وزیر امور خارجه را تائید کرد و مخالفان دولت ایشان را نیز تخریب کردند و ما که جای خود داریم .

مرسلپور گفت: تخریب دولت در حدی بود که تخریب به صورت چهره به چهره انجام شد و چه تهمت ها و افتراهایی به دولت دکتر روحانی زدند و این باعث نشد که مردم از دولت روبرگردانند و با حمایت و پشتیبانی همین مردم و اعتماد مجدد به دولت باعث شد که دولت تدبیر و امید مقتدرانه پیروز انتخابات شود.

وی افزود: شهرستان قرچک با رای بالایی که به دولت داد، نشان داد که پشتیوان دولت تدبیر و امید است و در این راه انتظار دارند که دولت خدمات شایسته ای به این شهرستان ارایه کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک تصریح کرد: تعامل و مشکلات موجود باید در بین حامی و همسوهای دولت حل شود و باید دیدار با مسئولان دولتی افزایش یابد تا اختلافات بین همسوهای دولت حل شود.

مرسلپور بیان داشت: مدیران شهرستان باید همسو بودن مدیر با دولت و نظام اولویت انتخاب باشد و شایسته سالاری نیز یکی از رکن های انتخاب مدیر در شهرستان قرچک است که بتواند به دولت و نظام خدمت کنند تا مردم راضی باشند.

فرماندار قرچک گفت: فعالان سیاسی و حامیان دولت انتقادها و نقطه نظرات خود را در راستای قانون و منطقی انجام دهند و حقوق و حق مردم را از مسئولان در شهرستان قرچک مطالبه کنند.

وی افزود: تا زمانی که بنده به عنوان فرماندار در شهرستان قرچک هستیم، اجازه نمی دهیم که سیاستهای دولت تدبیر و امید در از بین برود و ازهمه حامیان دولت حمایت کرده و اجازه نمی دهیم فرد یا گروهی حامیان دولت را مورد اذیت و آزار قرار دهد.

گفتنی است، به مناسبت فرا رسیدن هفته گرامیداشت دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، فعالان سیاسی و حامیان دولت تدبیر وامید در شهرستان قرچک با مسعود مرسلپورفرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز