فرماندار پیشوا:

هم افزایی هیئت های ورزشی بخشی از خلاء های حوزه ورزش را رفع می کند

۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۲۲:۵۸
کد خبر: ۶۰۹۴۵۴
هم افزایی هیئت های ورزشی بخشی از خلاء های حوزه ورزش را رفع می کند
فرماندار پیشوا گفت: با هم افزایی و همگرایی هئیت های ورزشی می توان در هر ماه تجمیع توان ها را به سمت یکی از هیئت های ورزشی سوق داد تا بخشی از خلاء های حوزه ورزش مرتفع گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، محمدکرم محمدی در دیدار با مسئولان هیئت های ورزشی شهرستان پیشوا که در محل فرمانداری برگزار شد بیان داشت: سالن های فرسوده و عدم امکانات ورزشی در سطح شهرستان از دغدغه های جدی مردم به ویژه ورزشکاران منطقه است که از اوایل تابستان گذشته تا به امروز، مکاتبات فراوانی در این زمینه با مسئولان استانی و فرادستی صورت گرفته است.

محمدی نگهداری از حداقل ظرفیت های موجود را ضروری دانست و گفت: کمترین کاری که می توان کرد این است که درآمدهای حاصل از اماکن ورزشی صرف نگهداری خود آنها شود تا از استهلاک بیشتر آنها جلوگیری گردد زیرا که ساخت مجدد هر یک از آنها هزینه های جدی تری را تحمیل خواهد نمود.

فرماندار پیشوا هم افزایی هیئت های ورزشی را ضروری دانست و گفت: با هم افزایی و همگرایی هئیت های ورزشی می توان در هر ماه تجمیع توان ها را به سمت یکی از هیئت های ورزشی سوق داد تا بخشی از خلاء های حوزه ورزش مرتفع گردد.

محمدی مطالبه گری مردم را از عوامل اثرگذار برای دست یابی به امکانات دانست و گفت: این مطالبه گری نباید محدود به داخل شهرستان شود و می بایست سطح مطالبات را به مدیران استانی و کشوری ارتقا داد و نیازها و دغدغه ها را بیان نمود.

وی استفاده از ظرفیت موثرین و دلسوزان امر ورزش را راهکاری دیگر برای طرح موضوعات و رفع آنها دانست و گفت: با توجه به مشکلات و خلاء موجود در بخش ورزش، همه مردم، مسئولان و موثرین و دلسوزان می بایست دست به دست هم داده تا با وحدت و همگرایی نسبت به رفع کمبودها اهتمام ورزیده تا بتوان آثار مثبتی را در سطح شهرستان رقم زد.

محمدی با تاکید بر  به لزوم کار جهادی مدیران پیشوایی گفت: با تمام توان از مدیرانی که با تلاش بی وقفه خود، دل در گروی خدمت به مردم این منطقه دارند حمایت می کنیم و اگر مدیری خدمت و تلاش صادقانه به مردم را سرلوحه کار قرار دهد به طور حتم تخریب های مغرضانه از سوی برخی افراد نیز راه به جایی نخواهد برد.

فرماندار پیشوا در پایان بیان داشت: به دلیل مشکلات و کمبودهای موجود در سطح شهرستان، مدیری که در این منطقه کار می کند نسبت به مدیران دیگر شهرستان های استان تهران که از امکانات بیشتری برخوردارند، باید تلاش و پیگیری مضاعفی را صورت دهد تا بتوان بخشی از این کمبودها  را رفع و زمینه توسعه شهرستان را هموارتر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز