دعوت از مردم برای حضور در جشن عاطفه ها

۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۵:۱۰:۱۱
کد خبر: ۶۱۲۵۴۰
کمیته امداد شهرستان ورامین همه مردم را برای حضور در جشن عاطفه ها دعوت کرد.

به گزارش  خبرگزاری برنا از استان تهران ، جشن عاطفه ها فرصتی است برای عشق، مهرورزی و مهربانی به کسانی که نیازمند دستان گرم همنوعانشان هستند، به بهانه روز جشن عاطفه ها چشم های گریان کودکان محروم، امروز چشم به راه دستهای نوازشگری است که همواره به بهانه ای، مهربانی را بین خود و همنوعانشان تقسیم می کنند.

اینجا باغ عاطفه است. درختانِ احساس، شکوفه کرده اند. بر گلبرگ های ایمان، شبنم محبّت چکیده است. پرنده های نیکوکاری، فضای باغ را از نغمه های توحیدی خود پر کرده اند و باغبان لبخندزنان فریاد می زند:

مژده! مژده! ماه مهر نزدیک است.

رگهایمان از خون انسانیّت لبریز است. نبضمان هر لحظه با یاد دیگران می زند. هوای احساس دلهایمان لبریز از مهربانی است. در هر تپش، قلبمان فداکاری را فریاد می زند. از باغچه هامان بوی سیب عاطفه می آید. دریای چشمانمان تا ساحل غربت محرومان موج می زند. ما اهالی سرزمین نیکوکاری هستیم که سروده ایم:

بنی آدم اعضای یکدیگرند

که در آفرینش ز یک گوهرند

به مناسبت جشن عاطفه ها،   روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ورامین از شهروندان عزیز خواست تا کمکهای بی دریغ خود را از طریق شماره حساب 0107492188009   بانک ملی مجتمع ادارات و شماره کارت مجازی 6037991899704708 بانک ملی به اقشار دردمند شهرستان اهدا کنند.

روزپنج شنبه منتظرحضورپرمهرتان هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز