با حضور رییس اداره ورزش و جوانان:

سکان هدایت فوتبال شهرستان قدس به محمدزاده پودینه واگذار شد

۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۷:۴۰:۱۵
کد خبر: ۶۲۷۶۰۸
سکان هدایت فوتبال شهرستان قدس به محمدزاده پودینه واگذار شد
خدابخش محمدزاده پودینه اظهار کرد، جایگاهی که در حال حاضر فوتبال شهرستان قدس در آن وجود دارد با وجود ظرفیت ها، زیر بناها و استعدادهایی که در شهرستان وجود دارد جایگاه ورزش فوتبال نیست.

به گزارش خبر گزاری برنا استان تهران، شامگاه دیروز شنبه 29 مهرماه نودو شش مراسم تودیع و معارفه رییس هیات فوتبال شهرستان قدس با حضور مسئولین، اعضای شورای شهر و شهردار،  دبیر هیئت فوتبال استان تهران و جمعی از ورزشکاران و روسای هیات ها در تالار تندیس  انجام شد.
در این مراسم حسین نوروزی رییس اداره ورزش و جوانان، ابتدا ضمن قدردانی از زحمات چندین ساله  صادق کولیوند رییس هیئت فوتبال شهرستان قدس گفت: کولیوند در طول ریاست خود با تمام وجود برای ورزش شهرستان علی الخصوص استادیوم شهدای قدس گام های مثمرالثمری برداشتند.

 وی در ادامه افزود، امروزه در شهرستان قدس شاهد آن هستیم ورزش با حضور نیروهای تخصصی در روسای هیات ها  به سرعت در حال پیشرفت هست.

همچنین رضا عابدینی دبیر هیات فوتبال استان تهران در این مراسم معارفه گفت، شهرستان قدس هیچگونه امکانات فوتبالی ندارد و در حق فوتبال قدس  بسیار جفا شده  است.

وی در گلایه های خود گفت، فوتبال در این شهرستان آنچنان غریبه شده است که حتی اجازه نمی دهند تنها تیم  فوتسال لیگ برتری شهرقدس درسالن دانشگاه آزاد زمینی که خود شهرستان به آنها  داده بازی کند.

عابدینی با  ابراز تاسف از شرایط فعلی فوتبال قدس عنوان کرد: ما آنگونه که بایستی در فوتبال جای داشته باشیم جای نداریم و این تاسف را نباید در نگاه و تفکر و عملیات دیگران جستجو کنیم بلکه بایستی در مجموعه شهرستان خود به جستجوی آن بپردازیم.

عابدینی افزود، افتخارم این است شهر قدسی هستم و در فوتبال پایتخت حضور دارم، ولی باید اینجا یک نکته را به همه مردم شهرستان قدس اعلام کنم، و ان اینکه  استادیوم 25 هزار نفری شهدای شهرقدس هیچگونه سودی برای شهرقدس ندارد،  باید همه مسئولان  به این مجموعه  کمک کنند تا بتوانیم این استادیودم را به تایید AFC برسانیم و مسابقات آسیایی در این شهرستان برگزار کنیم.

در پایان مهندس خدابخش محمدزاده پودینه در مراسم معارفه خود در فوتبال شهرستان قدس ضمن تشکر از حضور همه مسئولان، ورزشکاران و روسای هیات ها گفت، گستردگی فوتبال و تاثیر آن بر زندگی فردی و اجتماعی باعث شده است بیشتر نگاه های ورزش دوستان بر این رشته باشد.

وی بابیان اینکه  باید راهکارهایی جهت توسعه ورزش فوتبال در قدس بررسی شود افزود، جایگاهی که در حال حاضر فوتبال شهرستان در آن وجود دارد با وجود ظرفیت ها، زیر بناها و استعدادهایی که در شهرستان وجود دارد این جایگاه ورزش فوتبال نیست.ما باید اهمیت خود را نسبت به فوتبال پایه افزایش دهیم.

محمدزاده پودینه اظهار کرد، در شهرستان پتانسیل های نهفته ای وجود دارد که ما باید کمیته استعداد یابی را در شهرستان قدس فعال کنیم.

وی در پایان ضمن تشکر از مهندس کولیوند، تاکید کرد شهردار سابق برای ورزش شهرستان قدس بسیار زحمت کشید ولی دوستان در حقش بسیار جفا کردند.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز