رئیس هیئت شنای نیروهای مسلح خبر داد:

اردوی مشترک تیم شنای نیروهای مسلح ایران و ارتش عمان به پایان رسید

۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۳:۴۱:۴۴
کد خبر: ۶۳۱۹۷۳
اردوی مشترک تیم شنای نیروهای مسلح ایران و ارتش عمان به پایان رسید
امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی گفت، تیم شنا نیروهای مسلح تا دو ماه دیگر برای برپایی یک اردوی مشترک به کشور عمان اعزام می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، رئیس هیئت شنای نیروهای مسلح از پایان اردوی مشترک تیم شنای نیروهای مسلح ایران و ارتش عمان خبر داد و گفت: تیم شنا نیروهای مسلح  تا دو ماه دیگر برای برپایی یک اردوی مشترک به کشور عمان اعزام می شود.

امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی رئیس هیئت شنای نیروهای مسلح در گفتگو با برنا گفت: اردوی مشترک تیم شنای نیروهای مسلح ایران و کشور عمان که از 25 مهر در تهران آغاز شده بود، پس از 7 روز به پایان رسید.

 فولادی اظهار داشت: برگزاری این اردو دستاوردهای زیادی برای تیم شنای نیروهای مسلح داشت و باعث بالارفتن انگیزه و کیفیت فنی تیم کشورمان شد. همچنین  در روز پایانی این اردو یک دوره مسابقه شنا در 7 ماده بین نیروهای مسلح ایران و عمان برگزار شد  که از سطح و کیفیت بالایی برخورد دار بود و با حضور جناب آقای رضوانی رئیس فدراسیون شنا به نفرات برتر مدال و حکم قهرمانی اهدا شد.

رئیس هیئت شنای نیروهای مسلح با اشاره به رضایت عمانی ها از برگزاری این اردو در ایران، گفت: مسئولان و ورزشکاران تیم شنای ارتش عمان از شرایط برگزاری اردو در تهران  بسیار ابراز رضایت کردند.

امیر سرتیپ دوم فولادی خاطرنشان کرد: همچنین تا پایان سال تیم شنای نیروهای مسلح برای برگزاری یک اردوی یک هفته ای به عمان اعزام خواهد شد.

وی افزود: در برنامه ریزی برای سال آینده در نظر داریم تا با دعوت از کشورهای بیشتری اردوهای مشترکی با تیم های ارتش کشورهای همسایه جهت ارتقای کیفیت فنی ملی پوشان برگزار کنیم.

 رئیس هیئت شنای نیروهای مسلح در پایان با تشکر از همکاری فدراسیون شنا در برگزاری مناسب اردو، گفت: از هئیت رئیسه آجا که کمال همکاری را در جهت فراهم کردن امکانات لازم برای این اردو داشتند، نیز کمال تشکر و قدردانی را دارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز