فرماندار شهرستان ورامین:

۴ میلیارد ریال کمک های مردم ورامین به مناطق زلزله زده ارسال شد

۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۴:۳۸:۱۵
کد خبر: ۶۳۷۸۵۰
۴ میلیارد ریال کمک های مردم ورامین به مناطق زلزله زده ارسال شد
محمدرضا یوسفی از ارسال هدایای نقدی و غیر نقدی مردم این شهرستان به مبلغ 4 میلیارد ریال به مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، محمدرضا یوسفی در جلسه ستاد بحران شهرستان ورامین به منظور ساماندهی کمک های مردمی برای ارسال به مناطق زلزله زده کرمانشاه در محل فرمانداری ورامین تشکیل شد اظهار کرد: وقوع زلزله در کشور ، هشداری برای تمامی مردم و مسئولان در پیشگیری از حوادث ناشی از این دست بلایای طبیعی است چرا که کشور بر روی کمربند زلزله قرار دارد.

وی افزود : هر منطقه و روستای شهرستان باید از نقشه راهی منسجم و جامع برخوردار باشد که در آن فاصله روستاها ، جمعیت مناطق مختلف شهری و روستایی ، زیرساخت ها ، میزان تراکم جمعیت و راه های دسترسی به خوبی مشخص شده باشد.

یوسفی بیان کرد: این که پس از وقوع زلزله ، برنامه منسجمی برای نجات مصدومان وجود ندارد به این دلیل است که آمادگی لازم برای مقابله با چنین حوادثی وجود ندارد و باید با اجرای منسجم و مستمر مانورهای تخصصی ، آمادگی نیروهای امدادی در مواجهه با حوادث غیر مترقبه را حفظ کرد.

وی بیان کرد: مردم و مسئولان شهرستان ورامین به منظور همدردی با مردم زلزله زده غرب کشورو کرمانشاه ، بیش از 4 میلیارد ریال کمک های نقدی و غیر نقدی را جمع آوری کرده و به کرمانشاه ارسال کردند.

فرماندار ورامین تصریح کرد: پایگاه های جمعیت هلال احمر در میادین و خیابان های اصلی شهرستان مستقر بوده و کمک های مردم را برای ارسال به کرمانشاه جمع آوری می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز