برگزاری مسابقات قهرمانی پرس سینه در سالن الغدیر شهر پرند

۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۰:۵۵:۱۰
کد خبر: ۶۴۴۰۶۶
برگزاری مسابقات قهرمانی پرس سینه در سالن الغدیر شهر پرند
مسابقات قهرمانی پرس سینه (بدون لوازم) به مناسبت گرامیداشت شهدای مدافع حرم به همت معاونت فرهنگی شهرداری پرند، شورای شهر و مشارکت هیئت پرورش اندام و بدنسازی شهر پرند در سالن الغدیر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ حسین کسمرادی رئیس کمیسیون نظارت، حقوقی، ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر پرند از برگزاری مسابقات پرس سینه در سالن الغدیر خبر داد و گفت: این مسابقات با استقبال بی نظیری همراه بود و قهرمانان بسیار نامی از سراسر کشور در این مسابقات شرکت کردند.

بر اساس این گزارش، این مسابقات با حضور دکتر احمدی رئیس شورای شهر، حنیفه زاده رئیس کمیسیون فرهنگی، کسمرادی رئیس کمیسیون ورزش و جوانان، خوبدل رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و سرمایه گذاری شورای شهر، مسئولین هیئت پرورش اندام و بدنسازی شهر پرند و ورزشکاران و شرکت کنندگان برگزار شد.

کسمرادی با اشاره به اینکه 30 تیم از سراسر کشور در این مسابقات شرکت نمودند، تصریح کرد: با توجه به استقبال بی نظیر ورزشکاران از این مسابقه، شهرداری و شورای شهر با جدیت بیشتری برنامه ریزی های ویژه ای را انجام خواهد داد و این آمادگی را خواهد داشت که مسابقات جامع تر و بهتری حتی در سطح کشوری، برگزار نماید.

وی وضعیت تیم شهر پرند در ورزش های پرورش اندام و پرس سینه را خوب ارزیابی کرد و گفت: هیات پرورش اندام، اولین هیات ورزشی شهر پرند است که فعالیت رسمی خود را با برگزاری اولین دوره مسابقات پرس سینه در این شهر آغاز نمود.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر پرند خاطر نشان کرد: در پایان این مسابقات به نفرات برتر حکم و مدال قهرمانی اهداء شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز