فرماندار شهرستان قدس:

دولت به نهادهای مدنی و مردمی توجه ویژه ای دارد

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۸:۰۹:۰۱
کد خبر: ۶۵۰۲۰۹
دولت به نهادهای مدنی و مردمی توجه ویژه ای دارد
سید مهدی محمدی در اولین کنگره بین المللی ۶۰سال مددکاری اجتماعی گفت، ما به‌عنوان نماینده دولت توجه به نهادهای مدنی و مردمی را به‌ عنوان یک اصل ضروری در راستای توسعه پایدار پذیرفته‌ایم.

به گزارش خبر گزاری برنا استان تهران، سید مهدی محمدی در جریان بازدید دبیرکل فدراسیون مددکاری اجتماعی جهان از پایگاه‌های مددکاری اجتماعی شهرستان قدس اظهار داشت: به‌دنبال تغییرات پرشتاب جهانی و گذر از روش‌های سنتی ما نیز به‌دنبال آن هستیم که بتوانیم تعارضات جهانی را کاهش داده و تعارضات هنجاری در نهادهای حاکمیتی را تعدیل و به‌سمت نهادهای مدنی حرکت کنیم.

 وی افزود: در 20 سال گذشته در کشور ما بر اساس آموزه‌های دینی و الگوی تعاملات جهانی نهادهای مدنی متعددی شکل گرفته و نظام حاکمیتی و دولت نیز به‌دنبال توسعه این مهم در تمام سطوح هستند.

فرماندار قدس با اشاره به اینکه مشکلات و معضلات عدیده‌ای در حوزه اجتماعی وجود دارد تصریح کرد: بی‌تردید با اراده جمعی و ملی می‌توانیم بسیاری از مشکلات را ریشه‌کن کنیم که در این راستا سازمان بهزیستی کل کشور به‌عنوان متولی این امر به‌صورت منسجم فعالیت می‌کند.

محمدی با بیان اینکه در مجموعه شهرستان قدس کلینیک همپا به‌عنوان یک نهاد مدنی فعالیت‌های بسیار خوبی جهت تحقق مددکاری اجتماعی داشته است اضافه کرد: ما نیز به‌عنوان نماینده دولت توجه به نهادهای مدنی و مردمی را به‌عنوان یک اصل ضروری در راستای توسعه پایدار پذیرفته‌ایم.

فرماندار قدس با تأکید بر اینکه "درصدد هستیم این مرکز مطالعات را به‌عنوان یک نهاد مدنی ثبت کنیم" خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا با ارتقای ظرفیت‌ها و با کمک سایر نهادهای مدنی همچون شورای شهر و شهرداری جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کنیم.

محمدی در پایان با اعلام اینکه "ما در مجموعه شهرستان قدس پذیرای برنامه‌ها و نقطه نظرات شما هستیم" اضافه کرد: بی‌تردید در سایه تعاملات دوسویه در سراسر دنیا بستر صلح و آرامش محقق می‌شود.

photo_2017-12-16_03-48-30

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز