فرماندار قرچک:

برخی ها یک شبه انقلابی شدند/آنهایی که نظام را زیر سوال می برند از سکولارها بدتر هستند

۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۵:۵۶:۴۹
کد خبر: ۶۵۱۶۳۷
برخی ها یک شبه انقلابی شدند/آنهایی که نظام را زیر سوال می برند از سکولارها بدتر هستند
مسعود مرسلپور، در رابطه با حاشیه های مطرح شده از سوی برخی جریانات نسبت به افتتاح دفتر نمایندگی جمعیت زنان نواندیش کشور در قرچک اظهار داشت: این جمعیت یک سازمان مردم نهاد است که مجوز رسمی فعالیت از وزارت کشور دارد و طبق اساسنامه قادر به فعالیت در تمامی مناطق کشور می باشد.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، مسعود مرسلپور در پاسخ به برخی اظهارات که وی را سکولار خوانده بودند، گفت: اگر از حوزه نگاه دوستان باشد، به هر کسی که موافق میلشان نباشد حالا در هر مرتبه و مقام علمی، دینی، مذهبی، فقهی و حتی اجتهاد هم که باشد برچسب ناصواب غیر دینی را می زنند.

وی افزود: سکولار کسی است که زمان جنگ از شهر خود بیرون نرفته و در جبهه های جنگ حضور نیافته و بعد از جنگ حزب اللهی و بسیجی شده است.

فرماندار قرچک با تأکید بر اینکه برخی افراد فقط به فکر منافع و مسائل شخصی خود هستند، تصریح کرد: این سکولار ها بودند که حاضر به دفاع از کشور در زمان جنگ نشدند ، سکولار کسی است که از اصول نظام برای منافع شخصی خود بهره برداری می کند و به صورت پنهانی سرمایه انباشته می کند.

وی با اشاره به مشخص بودن سوابق انقلابی خود، بیان داشت: هر کدام از این آقایانی که مدعی بحث سکولار بودن بنده هستند، سوابق انقلابی خود را بیاورند و من هم می آورم.

مرسلپور با بیان اینکه عده ای بعد از جنگ و به دلیل استفاده های شخصی ادعای اصولگرایی دارند، افزود: این افراد برای اینکه بتوانند جایگاه و مکنتی را برای خودشان فراهم کنند و از این راهها نان بخورند ادعای اصولگرایی دارند و گرنه دینداری و ولایتمداری بنده و امثال بنده مربوط به زمان حضرت امام خمینی(ره) و در زمان حال التزام من به رهبر انقلاب مشخص  است و اندیشه ودیدگاه هایمان مشخص است.

وی با اشاره به اینکه منافقان از سکولارها هم بدتر هستند، اذعان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب درمورد نفوذی ها فرموند، این عده هم جزو همان نفوذی ها به حساب می آیند که زمان جنگ و بحرانها دنبال کار خودشان بودند و هیچ تعهدی نسبت به انقلاب نداشتند و یک شبه انقلابی، اصولگرا و پیرو ولایت شدند و انقلابی های واقعی را کنار زدند.

فرماندار قرچک با بیان اینکه منافقان در هر دوره ای چهره ای متفاوت از خود نشان می دهند، اظهار داشت: برخی افراد که مورد حمایت نظام بودند، الان تمام مجموعه نظام را زیر سوال می برند و به تمام ارکان نظام ناسزا می گویند و نظام را تهدید می کنند و فرصت می دهند؛ اینها منافقان بدتر از سکولارها هستند.

وی تصریح کرد: برخی آقایان جوابی نسبت به عملکرد گذشته خود ندارند، همین ها به دنبال این مسائل و حاشیه سازی ها هستند و مردم هم خوب این آقایان را می شناسند.

مرسلپور با بیان اینکه در همین انتخابات مردم قرچک با شناخت رای دادند، افزود: امثال بنده هم چه در کسوت خدمتگزار در این شهر باشیم یا نباشیم مردم دیگر اعتماد و اعتنایی به این آقایان نخواهند داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز