امام جمعه خیرآباد ورامین در خطبه های نماز جمعه امروز تاکید کرد:

تنها راه علاج مشکلات اقتصادی در کشور ، اقتصاد مقاومتی است

۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۳:۱۸:۵۸
کد خبر: ۶۶۱۶۷۳
تنها راه علاج مشکلات اقتصادی در کشور ، اقتصاد مقاومتی است
حجت الاسلام والمسلمین جعفر طزری گفت، تنها راه علاج مشکلات اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است یعنی تکیه بر توان و ظرفیت درون جامعه و داخلی و این امر با شعار محقق نمی شود بلکه باید شبانه روز کار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در تهران، حجت الاسلام والمسلمین جعفر طزری امام جمعه خیرآباد ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی جمعه این هفته گفت: یکی از ابزار ترویج بی بند وباری ماهواره می باشد که یکی از آثارش ازدواج های هوسی است، دشمنان از این طریق سعی در ترویج فساد و فحشا دارند که نتیجه آن فروپاشی اخلاق در جامعه و خانواده می باشد.

وی عنوان کرد: صاحب نظران امر رسانه برای ماهواره بیش از 10 آسیب مهم و جدی بیان کرده اند که به چند نمونه آن اشاره می شود.

حجت الاسلام طزری افزود: سست شدن بنیان خانواده، متأسفانه ورود بدون کنترل ماهواره درخانواده ها را به تعبیری می توان ورود یک فرد نامحرم  ولا اپالی و دوست ناباب برای فرزندان و خانواده ، تشبیه کرد که بدنبال اختلاف بین زن و شوهر است و به ناموس او چشم طمع دارد و دین آنها را می گیرد.

وی ادامه داد: اعتقادات آنها را ضعیف می کند و مرز حیا و غیرت را می شکند و حقایق سیاسی را وارونه جلوه می دهد ، وقت آنها را می گیرد و آنها را نسبت به یکدیگر بدبین می کند مجاز شمردن خیانت زن به شوهر و عادی سازی روابط با جنس مخالف، عادی سازی روابط پسر و دختر قبل از اردواج و نمونه های دیگر از عوارض استفاده از ماهواره می باشد.

وی خاطرنشان کرد: شاید ماهواره منافعی هم داشته باشد اما ضررهای آن بیش از منافع آن است.

امام جمعه خیرآباد در خطبه دوم نمازجمعه این هفته با اشاره به دیداری که مردم قم با مقام معظم رهبری داشتند، گفت: ایشان فرمودند از ملت تشکر می کنم بلکه هزاران مرتبه از ملت رشید فداکار با بصیرت و لحظه شناس که فهمیدند چه زمانی باید وارد میدان شوند و در روزهای غیر تعطیل نه یک روز بلکه چند روز و نه یک شهر بلکه تمام شهرهای کشور به میدان آمدند و از انقلاب و نظام خود دفاع کردند.

وی عنوان کرد: این آتش بازی ها پاتک انقلاب بود یعنی دشمن 40 سال است در حال پاتک است چرا که 40 سال قبل مردم ایران با انقلاب اسلامی ضربه مهلکی به استکبار وارد کردند و استکبار و ایادی او 40 سال است تلاش می کنند که آن حمله را جواب دهند و نمی توانند  و هر دفعه از ملت لزرگ ایران شکست می خورند.

وی اظهار داشت: این آتش بازی ها که از ماه ها قبل برنامه ریزی شده بود سه ضلع داشت ضلع اول آن که آمریکا و رژیم جاعل صهیونیسم است که برنامه ریزی کردند ، ضلع دوم آل سعود خبیث که هزینه آن را متحمل شد و ضلع سوم پادرهای منافقین بودند که آن را اجرا کردند، با این وجود عده ای از مزدوران و قلم بدستان داخلی در تلاشند که به مردم القاء کنند این فتنه منشاء خارجی نداشت و توسط عده ای از مخالفان و منتقدان دولت صورت گرفت که این خیانتی دیگر است.

وی تصریح کرد: این آسیب ها و خساراتی که به ملت و اموال عمومی وارد شد بدون جواب نخواهند ماند و استکبار هزینه آن را پرداخت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن زمانی به ما ضرر می زند که ما دچار ضعف باشیم به فرموده مقام ولایت مگس بر روی زخم نشیند، لذا باید زخم را مداوا کرد.

اما جمعه خیرآباد بیان داشت: امروز دشمنان ما می دانند که ما از لحاظ اقتصادی مشکل داریم لذا از همین مشکل استفاده میکنند و با شعارمرگ بر گرانی مردم را به خیابانها کشاندند بعد اهداف شوم خود را پیاده کردند تنها راه علاج مشکلات اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است یعنی تکیه بر توان و ظرفیت درون جامعه و داخلی و این امر با شعار محقق نمی شود بلکه باید شبانه روز کار کرد.

وی اضافه کرد: اینکه مشکلات را بر عهده دیگران بیندازیم و دیگران را متهم به کم کاری کنیم مقصر بگردیم و کار و تلاش را رها کنیم زیبنده مسئول نظام اسلامی نیست باید بپذیریم در این زمینه کوتاهی شد و مقصر هستیم و فرصت را مغتنم بشماریم و جبران گذشته کنیم و این زخم اقتصادی را هر چه زودتر التیتام دهیم تا شاهد نشستن مگس بر روی زخم نباشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز