معاون وزیر ورزش و جوانان در مراسم بنیاد جهانی انرزی اظهار کرد:

در اماکن و فضاهای ورزشی مصرف آب را به حداقل رساندیم

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۶:۰۵:۱۴
کد خبر: ۶۶۴۱۸۶
در  اماکن و فضاهای ورزشی مصرف آب را به حداقل رساندیم
شعبانی بهار گفت، وزارت ورزش و جوانان رویکردهای بسیاری در خصوص استفاده از بهینه سازس مصرف آب در زمین های چمن اجرا کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، غلامرضا شعبانی بهار معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در هیجدهمین دوره مراسم بنیاد جهانی انرژی ( مراسم جهانی آب ) در سالن اجلاس سران که 130 کشور از جهان حضور داشتند، اظهار داشت، وزارت ورزش و جوانان رویکردهای بسیاری در خصوص استفاده از بهینه سازی مصرف آب در زمین های چمن  اجرا کرده است.

وی افزود، به همه روسای ورزشی اعلام کردیم، مکلف هستند از چمن هایی استفاده کنند که مصرف آب آن کمتر باشند یا از چمن های مصنوعی با کیفیت در زمین ورزشی بهره ببرند.

شعبانی بهار، در ادامه اظهار داشت، ورزش علاوه بر اینکه هوای تمیزی میخواد، دو سه برابر ما در فضاهای ورزشی و در شرایط معمولی نیاز به اکسیژن  در مسابقات ورزشی دارد، بخاطر همین ما در استادیوم های جدید تاسیس شده کاشت درخت را بخاطر تولید اکسیژن در دستور کار خود قرار دادیم.تا ورزشکاران از اکسیژن کافی برخوردار شوند.

وی در پایان گفت، جوانان ایرانی سرشار از انرژی هستند که در مجموع برای آنان برنامه های متنوعی داریم تا اوقات فراغت و مسائل روحی و روانی  آنها را با مشارکت خودشان برطف نماییم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز