مقیمی تاکید کرد:

در استان تهران ١٢٦هزار فرصت شغلی تا پایان سال باید ایجاد شود

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۱:۱۰:۰۵
کد خبر: ۶۶۶۴۷۴
در استان تهران ١٢٦هزار فرصت شغلی تا پایان سال باید ایجاد شود
مقیمی استاندارتهران با اشاره به سهم استان در ایجاد اشتغال گفت:همه مدیران باید تلاش کنند تا پایان سال، ١٢٦هزار فرصت شغلی در استان ایجاد کنند

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ، محمدحسین مقیمی  در  جلسه کارگروه اشتغال شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران که در محل فرمانداری ورامین تشکیل شد اظهار کرد: مهمترین مطالبه مردم ، اشتغال است که این امر در دیدار مردمی شهرستان ورامین نیز مطرح شده است .

وی افزود : در ایجاد فرصت های شغلی ، دستگاه ها باید سهم خود را دانسته و موانع ایجاد اشتغال تا پایان سال جاری را مرتفع کنند.

وی تأکید کرد: از امروز تا پایان امسال باید روزی 2 هزار شغل در استان تهران ایجاد شود و برای تحقق این مهم تمامی مسئولان باید با سرعت و دقت وظیفه خود را انجام دهد.

مقیمی بیان کرد: در ارائه مجوز فعالیت های تولیدی ، باید مسائل زیست محیطی را در نظرگرفته و به صنایع آلوده کننده محیط زیست مجوز ارائه نشود.

وی گفت: محدودیت ها فقط در حوزه منابع مالی نیست بلکه در حوزه کارآفرینان نیز محدودیت ها و مشکلاتی وجود دارد ، برخی از افراد تجربه کافی ندارند و باید آن ها را همراهی کرد و برخی تجربه دارند ولی انگیزه لازم در آن ها وجود ندارد ، مسئولان نباید این افراد را به حال خود رها کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز