پاسخگویی فرماندار و مسؤولان به مطالبات مردم پیشوا در دومین روز از دهه فجر

۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۳۱:۴۷
کد خبر: ۶۷۱۷۸۱
پاسخگویی  فرماندار و مسؤولان به مطالبات مردم پیشوا در دومین روز از دهه فجر
جلسه پرسش و پاسخ مردم و مسؤولان شهرستان پیشوا همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ، همزمان با دومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، محمدکرم محمدی فرماندار شهرستان پیشوا، معاونان و مسؤولان فرمانداری، بخشداران و مدیران ادارات پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در جمع مردم حضور یافتند و پاسخگوی مطالبات آنان شدند.

مردم و نمازگزاران شهرستان پیشوا در صحن مطهر حضرت امامزاده جعفر(ع) از نزدیک با فرماندار و دیگر مسؤولان شهرستان دیدار و مسائل و مشکلات خود را طرح  و آنان نیز دستورات لازم را به منظور رفع مشکلات صادر کردند.

هر ساله در ایام مختلف به ویژه هفته دولت و ایام الله دهه فجر دیدار جهادی فرماندار، معاونان، بخشداران و مدیران شهرستان پیشوا با مردم در صحن مطهر حضرت امامزاده جعفر(ع) برگزار می گردد.

فرماندار شهرستان پیشوا در حاشیه جلسه پرسش و پاسخ گفت: مردم ولی نعمتان نظام هستند واگر امروز سالروز انقلاب اسلامی را پاس می داریم به برکت مجاهدت ها، تلاش ها و صبوری همین مردم است.

محمدی افزود: این مردم هیچ گاه نظام و انقلاب را تنها نگذاشته اند و در بزنگاه ها پررنگ و هوشیارانه حضور یافته اند.

وی بیان داشت: دیدار بی واسطه مردم و مسؤولان موجب تسریع در پیشبرد امور می شود و این دیدارها نه تنها منحصر به ایام الله بلکه در در طول هفته و هر ماه نیز باید ادامه داشته باشد.

فرماندار شهرستان پیشوا اظهار کرد: مدیران شهرستان پیشوا در ادارات خود علاوه بر پاسخگویی هر روزه به مردم، ایام مشخصی را مختص به دیدار و ملاقات با مردم قرار می دهند که باید این امر رت هر چه بیشتر تقویت و اطلاع رسانی کرد.  

محمدی گفت: در دوشنبه هر هفته پذیرای مردم شهرستان پیشوا در فرمانداری هستیم و مشکلات آنان را از نزدیک بررسی و رسیدگی می کنیم کما اینکه این روند در دیگر روزهای هفته نیز استمرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز