معاون فرماندار ورامین:

موردی از انفولانزای مرغی در ورامین وجود ندارد

۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۴:۳۱
کد خبر: ۶۸۰۳۱۵
موردی از انفولانزای مرغی در ورامین وجود ندارد
معاون فرماندار ورامین خبرداد: موردی از انفولانزای نرغی در ورامین وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، سعیدیان معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین در جلسه کنترل و پیشگیری آنفولانزای مرغی که با حضور برخی از روسای ادارات در فرمانداری ورامین برگزار شده بود گفت: تاکنون هیچگونه گزارشی دال بر وجود آنفولانزای مرغی در منطقه ورامین گزارش نشده است.

وی گفت: با توجه به مهاجرت پرندگان به دشت های ورامین پیشگیری و پیش بینی آنفولانزای مرغی در دستور کار دستگاه های متولی امر قرار گرفته است.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین گفته که تمامی دستگاه های اجرایی موظفند در خصوص جلوگیری از آنفولانزای مرغی مشارکت داشته و در خصوص مسائلی که با سلامت مردم مرتبط است با جدیت وارد شوند.

سعیدیان اظهار داشت : اطلاع رسانی و آموزش به روستاییانی که در حیاط منازل به صورت سنتی دام و طیور نگهداری میکنند میتواند به عدم شیوع بیماری کمک کند.

سعیدیان ضمن اشاره به برخورد با واحد های دام و طیور بدون پروانه گفت: بخشداری ، دامپزشکی و جهادکشاورزی طی یک اقدام جهادی از واحد های تولیدی جوجه اردک نظارت کرده و با واحدهای بدون مجوز و کارت بهداشت برخورد شود.

سعیدیان اظهار داشت : هرگونه فروش دام و طیور در کنار خیابان ممنوع بوده و بازرسان اداره صنعت و معدن با صنوف فروش پرندگان بدون مجوز در سطح شهر وقف مقررات برخورد شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز