برای اولین بار در کشور؛

اولین همایش تخصصی حفظ مواد قانونی و آیین دادرسی مدنی در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند برگزار شد

۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۹:۵۸:۵۹
کد خبر: ۶۸۱۱۲۹
اولین همایش تخصصی حفظ مواد قانونی و آیین دادرسی مدنی در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند برگزار شد
اولین همایش تخصصی حفظ مواد قانونی و آیین دادرسی مدنی به شیوه ابتکاری و انحصاری برای اولین بار در کشور در مرکز دانشگاهی پیام‌نور دماوند برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ، مهدی یداللهی با اشاره به برگزاری اولین همایش تخصصی حفظ مواد قانونی، آیین دادرسی مدنی به شیوه ابتکاری و انحصاری در دانشگاه پیام‌نور دماوند اظهار کرد: از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون برگزاری سه عنوان همایش و سمینار تخصصی رشته حقوق در دستور کار انجمن‌های علمی حقوق این مرکز قرار گرفت که هر کدام به نوبه خود تاثیر بسیار زیادی در بازآموزی و درک دقیق مواد درسی و سرفصل‌های ارائه شده در این رشته را برای دانشجویان خواهد داشت.

وی افزود: انجمن‌های علمی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند تلاش دارد تا در تمام رشته‌های تحصیلی موجود در کنار کلاس‌های درسی با برگزاری برنامه‌های فوق‌برنامه که در جهت آموزش بیش از پیش و کسب مهارت‌های حین تحصیل به دانشجویان کمک می‌کند اقدام نمایند.

همچنین نسرین شمسی استاد دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در این خصوص اظهار داشت: با جایگاهی که نص مواد قانونی در آزمون‌های حقوقی دارد بر آن شدیم که همایش حفظ مواد قانونی را با ترتیب سیکل فراموشی و استفاده از الگوی اعداد جهت بهتر به خاطر سپردن و تمرکز بر مفاد مواد اجرا کنیم و راهکارهای بهینه‌ای جهت تثبیت متن مواد در کنار مفهوم و معنا را به دانشجویان حقوقی ارائه دهیم.

وی بیان کرد: انجمن‌های علمی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند به ویژه در رشته حقوق، دارای دانشجویان فعال، با انگیزه و پرشور نشاطی است که با همکاری این انجمن‌ها می‌توان در زمینه ارتباط بین بدنه دانشگاه و بازار کار مربوط به هریک از رشته‌های تحصیلی موفق بود و زمینه را برای کسب مهارت‌های لازم همزمان با تحصیل برای دانشجویان فراهم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز