ابوطالب آذربرا :

تقویت و توسعه خانه های فرهنگ باید در دستور کار شهرداری باشد

۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۹:۱۷
کد خبر: ۶۸۴۴۶۱
تقویت و توسعه خانه های فرهنگ باید در دستور کار شهرداری باشد
رئیس کمیسیون اجتماعی و امور ایثارگران شورای اسلامی شهر قدس با تاکید بر نقش فرهنگی شهرداری ها، گفت: تقویت و توسعه خانه های فرهنگ باید در دستور کار شهرداری باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، ابوطالب آذربرا در نطق پیش از دستور جلسه رسمی شورای اسلامی شهرقدس گفت: گسترش زیرساخت های فرهنگی در توسعه شهرها بسیار حائز اهمیت است در همین راستا مجموعه مدیریت شهری قدس توجه ویژه ای به توسعه و نوسازی خانه های فرهنگ در این شهر دارد.

وی افزود: برای بررسی وضعیت خانه فرهنگ علامه طباطبایی واقع در منطقه ۲۰ متری ولیعصر(عج) به همراه میرزایی رئیس کمیسیون حقوقی از خانه فرهنگ بازدید کردیم.

وی با بیان اینکه بخشی از بار فرهنگی جامعه بر دوش شهرداری است، گفت: شهرداری با توجه به این نقش باید تقویت و توسعه خانه های فرهنگ را در دستور کار خود قرار دهد و ما بعنوان نمایندگان مردم در شورای شهر وظیفه نظارت بر عملکرد شهرداری در این حوزه را داریم.

وی افزود: در  بازدید از خانه فرهنگ علامه طباطبایی با مشکلاتی از قبیل نبود فضای کافی آموزشی، عدم وجود امکانات لازم برای کودکان و... روبرو شدیم.

 

آذربرا اظهارداشت: انتظار می رود که رفع مشکلات این خانه فرهنگ در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

وی در پایان عنوان کرد: با توجه به اینکه مجموعه مدیریت شهری قدس احداث خانه های فرهنگ در تمام مناطق شهر را در برنامه دارد دو خانه فرهنگ در مناطق کمتر توسعه یافته شهرک عزیزی و جواد آباد در حال احداث دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز