مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران:

رویکرد گفتمانی دولت تدبیر و امید در مسیر پاسخ به "حق دانستن" است

۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۹:۵۰:۵۳
کد خبر: ۶۹۰۳۷۱
رویکرد گفتمانی دولت تدبیر و امید در مسیر پاسخ به حق دانستن است
ضیاء الدین صبوری گفت: رویکرد گفتمانی دولت تدبیر و امید در مسیر توسعه و پاسخ به حق طبیعی همه شهروندان از جمله حق دانستن است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ، ضیاء الدین صبوری ضمن تبریک فرا رسیدن سال ۹۷ گفت: رویکرد دولت تدبیر و امید مبتنی بر رویکرد اعتدال است و برای تقویت این رویکرد در حوزه رسانه تلاش می کنیم.

 

وی با بیان اینکه ماحصل تلاش اصحاب رسانه پاسخ به نیاز شهروندان به عنوان مخاطبان است عنوان کرد:"حق دانستن" از جمله حقوق شهروندی است و برای تحقق آن تلاش می کنیم.

 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با ابراز امیدواری اینکه در حوزه روابط عمومی و امور بین الملل برای مخاطب محوری تلاش می کنیم تصریح کرد:رویکرد گفتمانی دولت تدبیر و امید در مسیر توسعه و پاسخ به حق طبیعی همه شهروندان از جمله حق دانستن است و این میثاق ما است تا با هم این خط را تقویت کنیم.

 

صبوری با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید امسال شعاری دارد که براساس آن در ایام نوروز تعطیلی را بر نمی تابد گفت: در تعطیلات عید نوروز تهران تعطیل نیست و نتیجه آن این است که در همه ادارات و از جمله اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران برای همه روزهای تعطیل پاسخگویی تلفنی برای درخواست های شهروندان برقرار است.

 

وی در پایان با تقدیر از همراهی و تلاش رسانه ها در سال ٩٦ ابراز امیدواری کرد:سال نو به برکت دعای همه مومنان و خیرخواهان سال خوب و پربرکتی باشد و آنچه رسالت رسانه ها است به سر منزل مقصود برسد و شاهد روزهای خوبی در آینده باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز