‍ پیام نوروزی فرماندار شهرستان قدس

۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۵۱:۴۲
کد خبر: ۶۹۰۵۲۹
‍  پیام نوروزی فرماندار شهرستان قدس
علی اصغر ناصربخت در پیام نوروزی خود، ضمن تجدید ارادت به محضر همه مردم ایران اسلامی خصوصأ مردم ولایتمدار شهرستان قدس، یاد و نام و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، امام شهداء و همه رزمندگان، ایثارگران و جانبازان این مرز و بوم را گرامی داشت.

‍ به گزارش خبرگزاری برنا تهران، علی اصغر ناصربخت فرماندار شهرستان قدس  همزمان با  آغاز سال 1397 با اشاره به نام‌گذاری ارزشمند سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال "حمایت از کالای ایرانی» پیامی را ارسال کرد.

در پیام فرماندار شهرستان قدس آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

نوروز آیتی از لطف پروردگار و یکی از باشکوه ترین جلوه های رحمانی با نسیم روح بخش و دل انگیز خود از راه می رسد و قلب هر انسان روشن ضمیر را به سوی جلال و جمال الهی رهنمون می کند.

این رستاخیز الهام بخش رویشی درونی برای ماست که همچون طبیعت بی جان آغازی دوباره را برای شکوفایی استعدادهای خدادادی خود رقم بزنیم.

فرارسیدن سال نو همیشه یادآور تولدی دوباره ،سرآغاز شکفتن، روییدن و سپاس پروردگاری است که دوباره زنده می کند و می آفریند و این پیام نوروز است که همراه با طبیعت دوباره زاده شویم و آفریدگار را به شکرانه این عطیه الهی ستایش کنیم.

اینجانب ضمن تجدید ارادت به محضر همه مردم ایران اسلامی خصوصأ مردم ولایتمدار شهرستان قدس، یاد و نام و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، امام شهداء و همه رزمندگان، ایثارگران و جانبازان این مرز و بوم را گرامی داشته و به ساحت همه آنان درود می فرستم وعید بهاران، نوروز و سال نو را محضر شریف رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، رئیس جمهور محبوب جناب آقای دکتر روحانی ، دولت عزیز و همه شما مردمان خوب شهرستان قدس تبریک عرض می نمایم و امیدوارم سال نو سالی سرشار از موفقیت و سربلندی و عزت و افتخار برای شما عزیزان بوده و احسن حال برای همگان تقدیر شود ، انشاء الله.

                    علی اصغر ناصربخت

                  فرماندار شهرستان قدس

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز