خداحافظی قائم مقام فناپ

حسین اسلامی به داده پردازی بانک پارسیان رفت

۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۱:۴۰:۵۰
کد خبر: ۶۹۳۰۵۴
حسین اسلامی به داده پردازی بانک پارسیان رفت
مراسم تودیع حسین اسلامی، قائم‌مقام و معاون توسعه کسب و کار شرکت فناپ با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت‌های زیرمجموعه این هلدینگ برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا تهران،  در ابتدای این مراسم شهاب جوانمردی مدیرعامل فناپ با اشاره به سابقه بیش از ۵ ساله همکاری با حسین اسلامی گفت: بی شک همکاری با ایشان منجر به توسعه فعالیت‌های شرکت و شکل‌گیری ساختاری تازه در مدیریت شرکت‌های هلدینگ شده است. نگاه خاص و مراقبت ایشان از حوزه سرمایه‌های انسانی در کنار نوع نگاه اقتصادی ویژه‌ای که دارند، منجر به توسعه فراگیر در هلدینگ فناپ شده است.

وی افزود: حسین اسلامی با اینکه می‌توانست نفر اول شرکت‌های مختلف باشد، کاملا با برنامه و تا زمان خاصی علاقمند به ایفای نقش نفر دوم بود.

در ادامه مراسم حسین اسلامی ضمن تشکر از اعتماد مدیرعامل و هیات مدیره فناپ گفت: تجربیات بی‌نظیری که طی این دوره بیش از 5 سال در فناپ به دست آوردم در کنار همکاری با بهترین‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور باعث خوشحالی و خوشبختی من بوده است.

 حسین اسلامی از سال ۹۱ با عنوان مشاور و دستیار اجرایی مدیرعامل فناپ شروع بکار و به سرعت معاونت جدید توسعه کسب و کار را ایجاد و راهبری کرد و سپس با حفظ سمت به عنوان قائم مقام شرکت فناپ فعالیت خود را در این شرکت ادامه داد. وی در این مدت ریاست و عضویت در هیات مدیره شرکتهای زیرمجموعه هلدینگ فناپ چون فناپ پرداخت(اتیک سابق)، فناپ زیرساخت(کاران سابق)، فناپ سرمایه‌گذاری، پارسا(پول‌رسان هوشمند)، کاراطیس(نماینده بوش در حوزه دوربین های محافظتی) و دریک ایرانیان(شرکت مشترک با سام سرویس) را بر عهده داشت.

گفتنی است با حکم مظفر پور نجبر مدیرعامل گروه داده پردازی بانک پارسیان،حسین اسلامی به عنوان معاون توسعه کسب و کار این گروه منصوب و مشغول بکار شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز