به ریاست مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران:

نشست هماهنگی روابط عمومی های صنعت آب و برق استان تهران برگزار شد

۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۱:۱۵:۰۴
کد خبر: ۶۹۸۲۴۱
نشست هماهنگی روابط عمومی های صنعت آب و برق استان تهران برگزار شد
ضیاءالدین صبوری، در نشست هماهنگی روابط عمومی های صنعت آب و برق استان تهران، ضمن تأکید بر لزوم هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی حوزه انرژی بخصوص آب و برق استان، اهمیت فرهنگ‌سازی‌ در امر مصرف بهینه انرژی و ترغیب شهروندان به صرفه‌جویی و پرهیز از مصرف بی‌رویه بویژه در ساعات اوج مصرف را مورد توجه قرار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، در این نشست که به میزبانی برق منطقه‌ای تهران برگزار شد، علی جزء خراسانی مدیر روابط‌عمومی شرکت برق منطقه‌ای تهران با ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های بخش‌های مختلف شرکت، به تشریح فرآیند اطلاع‌رسانی از اقدامات جاری پرداخت.

وی در ادامه به تبیین حساسیت و ضرورت ترغیب حس مشارکت شهروندان در امر صرفه‌جویی در مصرف برق پرداخت و گزارشی از مهم‌ترین اقدامات روابط‌عمومی شرکت برق منطقه‌ای تهران در این زمینه را ارائه کرد.

در بخش دیگری از این نشست، غلامرضا خیرخواه مدیر روابط‌عمومی شرکت توزیع برق تهران بزرگ با ارائه آماری از میزان مصرف انرژی در ادارات دولتی بر ضرورت اصلاح الگوی مصرف در ادارات و سازمان‌ها در سطح استان تهران تاکید کرد.

همچنین جواد اسدی مدیر روابط‌عمومی شرکت آب منطقه‌ای تهران در این نشست در گزارشی از مهم‌ترین مسائل و مشکلات در حوزه آب استان تهران، روند فرونشست آب در مناطقی از استان را تشریح و بر ضرورت اتخاذ تدابیری برای اصلاح الگوی مصرف آب در میان شهروندان و مراکز دولتی، عمومی و خصوصی تأکید کرد.

در این نشست ضیاءالدین صبوری مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران نیز ضمن تأکید بر لزوم هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی حوزه انرژی بخصوص آب و برق استان، اهمیت فرهنگ‌سازی‌ در امر مصرف بهینه انرژی و ترغیب شهروندان به صرفه‌جویی و پرهیز از مصرف بی‌رویه بویژه در ساعات اوج مصرف را مورد توجه قرار داد.

وی با طرح پیشنهاد تداوم نشست‌های هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی بخش انرژی استان تهران با محوریت و حمایت استانداری، تشکیل کارگروه مشترک اطلاع‌رسانی و ترویج فرهنگ مصرف به‌منظور اتخاذ تدابیر مناسب در این حوزه را پیشنهاد کرد که به تصویب حاضران در نشست رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز