غلامرضا آبکار :هنرمند شهرستان باید مطالبه گر باشد

۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۵:۰۰:۲۳
کد خبر: ۶۹۸۴۱۲
غلامرضا آبکار :هنرمند شهرستان باید مطالبه گر باشد
نشست صمیمی با اعضای انجمن خوشنویسان شهرستان با حضور غلامرضا آبکار سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهارستان و چند تن از هنرمندان مشهور هنر خوشنویسی با هدف تبریک سال نو ، برنامه ریزی برای سال جاری و تقدیر از فعالیت این هنرمندان در سال گذشته در محل سالن جلسات این اداره برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ، در ابتدای این نشست غلامرضا آبکار ضمن تبریک سال نو و قدردانی از زحمات اعضای این انجمن در سال گذشته اذعان داشت : هنرمند شهرستان باید مطالبه گر باشد و نباید منتظر تماس و برگزاری جلسه از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشند بلکه باید حضور مداوم در اداره داشته و خواسته های خود را بیان نمایند .

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهارستان ضمن بیان این مطلب که هنر خوشنویسی ریشه در تاریخ دارد ، از هنرمندان حاضر در جلسه خواست برای ارتقای این هنر در شهرستان تلاش بیشتری نمایند و آثار فاخری را در این زمینه ایجاد کرده و در قالب برگزاری نمایشگاه های متعدد به معرض نمایش بگذارند  .

در ادامه جلسه علی یعقوبی مهر به عنوان مسئول انجمن خوشنویسان شهرستان ضمن قدردانی از توجه غلامرضا آبکار به حوزه هنر خوشنویسی ، به بیان برخی از مشکلات و مسائل موجود در انجمن پرداخت .

گفتنی است هنرمندان حاضر در جلسه نیز ضمن معرفی خود  سخنانی را در ادامه صحبت های مسئول انجمن مطرح نمودند .

شایان ذکر است در پایان از  هنرمندان حاضر در جلسه با اهدای لوح سپاس و هدیه تقدیر به عمل آمد .

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز