پنجاهمین جلسه رسمی شورای شهر برگزار شد:

تاکید رئیس شورای اسلامی شهر شهریار از بازدید دوره ای از پروژه های شهری

۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۰:۱۲:۴۳
کد خبر: ۶۹۸۵۶۴
تاکید رئیس شورای اسلامی شهر شهریار از بازدید دوره ای از پروژه های شهری
علی مهدور ئیس در جلسه شورای شهر شهریار، ضمن تقدیر از حضور اعضای شورا در ساختمان شورا ، تکریم ارباب رجوع را از سوی اعضای شورای شهر مهمترین اولویت عنوان کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا تهران،  پنجاهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر شهریار روز سه شنبه در سالن جلسات شورا برگزار شد.

در ابتدای جلسه علی مهدور ئیس شورای اسلامی شهر شهریار ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه، فرارسیدن روز ارتش ، روز پاسدار و روز جانباز را تبریک گفت.

وی افزود: سالروز ولادت تابناک سه چهره تاریخ‌ساز صحنه عاشورا حضرت امام حسین (ع) حضرت  ابوالفضل‌العباس(ع) و امام زین‌العابدین (ع) یادآور رشادت‌های رزمندگان و روحیه جانبازی ایثارگران در جبهه‌های نبرد بود .

مهدور در ادامه با اشاره به تحولات جهانی خاطرنشان کرد: امروز، در شرایطی که جای‌جای جهان، در آتش جهل و تعصب می‌سوزد؛ به برکت روحیه جانبازی و پاسداری ملت ایران، امنیت، نشاط و پیشرفت در جای‌جای کشورمان پابرجاست.

رئیس شورای اسلامی شهر شهریار در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از حضور اعضای شورا در ساختمان شورا ، تکریم ارباب رجوع را از سوی اعضای شورای شهر مهمترین اولویت عنوان کرد .

وی در ادامه سخنان خود بازدید دوره ای اعضای شورای شهر از اجرای پروژه های شهری را ضروری دانست و خاطر نشان کرد : به همین منظور بازدیدهای دوره ای از روند اجرای پروژه های عمرانی در سطح شهر باید از سوی اعضاء برنامه ریزی شود تا مشکلات موجود بر سر راه اجرای پروژه ها مشخص و برطرف شود .

رئیس شورای شهر در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه پیشرفت پروژه های شهری در گرو همکاری همه دستگاههاست،‌ عنوان کرد: گاهی عدم همکاری یک دستگاه با شهرداری در اجرای یک پروژه منجر به تاخیر در اجرا می شود که این مسئله ایجاد مدیریت واحد شهری را بیش از هر زمان دیگری طلب می کند.

سپس فریدون وکیلی منشی اول شورا هشت لایحه جلسه را قرائت کرد .  

در پایان این جلسه از 8  لایحه  2 لایحه تصویب شد .

 مهمترین مصوبه این جلسه لایحه پیشنهادی اصلاح شده تبصره 3 ماده واحده قانون ایجاد تسهیلات برای توسعه طرحهای فاضلاب و باز سازی شبکه های آب بود .   

     

شایان ذکر است ، رسیدگی به غیبت ، تآخیر و تعجیل اعضای شورای اسلامی شهر شهریار  به دستور کار اضافه شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز