استاندار تهران به‌مناسبت میلاد حضرت عباس (ع) پیام تبریکی را صادر کرد

۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۹:۴۷:۴۸
کد خبر: ۶۹۹۰۷۹
استاندار تهران به‌مناسبت میلاد حضرت عباس (ع) پیام تبریکی را صادر کرد
مهندس محمد حسین مقیمی، در پیامی فرارسیدن میلاد حضرت عباس (ع) و روز جانباز را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا  استان تهران، استاندار تهران به‌مناسبت میلاد حضرت عباس (ع) و روز جانباز پیامی را صادر کرد.

 

متن پیام استاندار تهران به این شرح است؛

چهارمین روز از ماه مبارک شعبان المعظم سالروز ولادت حضرت عباس (ع) است که در تاریخ پرشکوه اسلام به‌عنوان مظهر ایثار و وفا شناخته می‌شود. 

 

همو که الگوی شجاعت و رزم آوری بود و صحنه کربلا را به تجلیگاه ایثار و جانبازی تبدیل کرد. 

 

اسوه ایثار، که صادقانه بر عهد و پیمان خود وفادار ماند و ذره‌ای از آرمان و میثاق خود با امام و مولای خود کوتاه نیامد و تا پای جان استوار ایستاد و در یادمان جانبازیها جاودانه ماند. 

او بزرگ آموزگار ایثار و جانبازی در راه حق و حقیقت و به تعبیر امام صادق (ع)، نه تنها در صحنه فضائل اخلاقی و میادین نبرد قهرمان بود، بلکه در دانش و حکمت نیز تالی معصوم و قهرمان صحنه دانش به شمار می‌رفت. 

 

جانبازان انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس نیز با تأسی از این مقتدای خود، با گذشتن از جان و مال، تمامی دارایی خود را در کف اخلاص گذاشتند و دلیرانه از کیان و تمامیت کشور و نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند.

 

این آیه‌های ایثار، یادگاران آزمون‌های بزرگ ملی هستند که تلخی به جا ماندن از کاروان شهادت را با حلاوت و شیرینی ادای تکلیف جبران کرده‌اند. 

اکنون اگرچه زبان و پیام ما عاجز از ترسیم مقام بلندپایه این عزیزان است، اما چنین روز فرخنده و مقارن با سالروز ولادت حضرت عباس که به عنوان روز جانباز نام‌گذاری شده است، فرصت بسیار ارزشمندی برای تکریم و احترام به مقام شامخ جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی است.

 

اینجانب روز پرافتخار جانباز را به تمامی جانبازان و ایثارگران بویژه به خانواده‌های صبور و استوار ایشان تبریک و تهنیت عرض نموده و برایشان از خداوند منان، سلامتی و سعادت مسئلت می‌کنم. 

 

محمدحسین مقیمی 

استاندار تهران

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز