مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در مراسم معارفه رییس اداره ورزش شهریار اظهار کرد:

ورزش شهریار در حال صعود به سمت قله‌های پیشرفت و موفقیت است

۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۸:۵۱:۵۸
کد خبر: ۷۰۱۱۳۳
ورزش شهریار در حال صعود به سمت قله‌های پیشرفت و موفقیت است
گل محمدی گفت: ورزش شهریار طی سال‌های اخیر فراز و نشیب‌های بسیاری را پشت سر گذاشته و اکنون در حال صعود به سمت قله‌های پیشرفت و موفقیت است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در مراسم تکریم احمد عبدالوند و معارفه علیرضا صیفوری به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار، که با حضور، مهندس طاهری فرماندار، مهندس محمودی نماینده مجلس شورای اسلامی در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان شهریار برگزار شد گفت: ورزش از نیازهای امروز جامعه بشری است که باید بسترهای لازم برای پرداختن آحاد جامعه به آن فراهم شد.

وی تصریح کرد: پیشرفت روزافزون ورزش نیازمند مشارکت و حمایت همه بخش‌ها اعم از دولتی و خصوصی است و همه باید سهم خود را در توسعه ورزش بپردازند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لازمه موفقیت در ورزش را بهره‌گیری از تجارب پیشکسوتان دانست و افزود: پیشکسوتان ورزش گنجینه‌های ارزشمندی هستند که باید از تجارب آنها به درستی بهره گرفت.

احمد عبدالوند رئیس سابق اداره ورزش و جوانان نیز طی سخنانی از تمام حمایت‌های صورت گرفته توسط مسئولین طی سال‌های اخیر قدردانی کرد.

مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار هم از سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان خواست تا راه عبدالوند را پیش بگیرد و نگاه ویژه ای به قهرمانان شهرستان داشته و توسعه اماکن ورزشی را از اهداف خود قرار دهد.

مهندس محمودی نیز تدوین برنامه استراتژیک، تلاش به منظور ارتقای سطح فعالیت در حوزه جوانان و افزایش سطح کمی و کیفی سمن‌‌های این بخش، ارتقای سطح فرهنگ ورزش عمومی و همگانی در اقشار مختلف مردم و تلاش به منظور تبدیل ورزش به یک گفتمان در سطح جامعه، توجه به مقوله ورزش قهرمانی و برنامه‌ریزی به منظور شناسایی، جذب، پرورش و نگه داشت مستعدین ورزشی را از برنامه‌های مدیریت جدید این اداره برشمرد.

نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین برنامه‌ریزی به منظور ارتقای سطح آموزش در سطوح مختلف، بهره‌گیری از ظرفیت سایر حوزه‌ها و واگذاری امور غیرحاکمیتی به بخش خصوصی و نهادهای غیردولتی، برنامه‌ریزی به منظور ارتقای سطح ورزش حرفه‌ای و برنامه‌محور نمودن فعالیت باشگاه‌های ورزشی، افزایش سطح تعامل با دانشگاه و آموزش و پرورش به منظور بهره‌گیری از ظرفیت بالای موجود در نهادهای مذکور، تدوین نظام‌نامه در حوزه‌های مختلف از جمله ورزش همگانی، ورزش قهرمانی، مدیریت اماکن ورزشی، توزیع اعتبارات و ... را نیز از دیگر برنامه‌های مدنظر عنوان کرد.

در پایان لوح سرپرستی اداره ورزش و جوانان توسط مهندس طاهری و رضا گل محمدی به علیرضا صیفوری اهداء و از زحمات احمد عبدالوند با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز