معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران:

حضور جوانان در کارگروه های تخصصی استانداری تهران در دستور کار است

۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۰:۰۲:۵۳
کد خبر: ۷۰۱۷۱۳
حضور جوانان در کارگروه های تخصصی استانداری تهران در دستور کار است
شکراله حسن بیگی اظها کرد، باید از ظرفیت جوانان بهره مند شد و حضور جوانان در کارگروه های تخصصی استانداری تهران در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران، با اشاره به اینکه نگاه دولت تدبیر و امید برمبنای اعتماد به جوانان است تصریح کرد: باید از ظرفیت جوانان بهره مند شد و می توانیم با شکل گیری گروه مشاوران جوان در استانداری تهران از نظرات و مشاوره جوانان استفاده کنیم.

وی گفت:  همانطور که در طول دوران دفاع مقدس جوانان در جبهه ها حضور داشتند و بیشتر فرماندهان جنگ از جوانان بودند، امروز هم باید به قشر جوان  اعتماد کرد.

حسن بیگی به اولویت سنجی نیاز جوانان به عنوان دستور کار اصلی نشست با سازمان های مردم نهاد اشاره کرد و افزود: باید برای اشتغالزایی جوانان وقت بگذاریم که مهمترین نیاز جوان امروز است.

وی از شکل گیری خانه سمن ها در استان تهران به عنوان یکی از برنامه های مهم معاونت اجتماعی استانداری خبر داد و عنوان کرد: حضور جوانان در کارگروه های تخصصی استانداری تهران در دستور کار است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران به کیفیت تشکیل جلسات در حوزه جوانان به عنوان یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد فرمانداری ها اشاره کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز