همکاری شهرداری ورامین و اداره ورزش بیشتر می شود

۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۳:۱۵:۵۵
کد خبر: ۷۰۲۴۴۳
همکاری شهرداری ورامین و اداره ورزش بیشتر می شود
در دیدار مدیر عامل سازمان ورزشی فرهنگی شهرداری ورامین با رییس اداره ورزش و جوانان ورامین بر همکاری دوجانبه شهرداری و اداره ورزش ورامین تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران , مدیرعامل سازمان تربیت بدنی شهرداری ورامین طی دیدار با رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین ، خواستار تعامل و همکاری دوجانبه در راستای پیشبرد اهداف در عرصه ورزش شد.

رضا خانی ضمن تشریح عملکرد 6 ماهه خود در سازمان تربیت بدنی شهرداری از خدمات شایسته ابراهیم شیرکوند در اداره ورزش و جوانان ورامین تقدیر نمود و اظهار داشت: باتوجه به شناخت از حضرتعالی که دارای تدین در راه خدمت رسانی به جامعه ورزش و جوان منطقه داشته اید ، باید ابراز خرسندی نمود فردی با پیشینه روشن اخلاق مداری و سلامت رفتاری بعنوان سکاندار ورزش و جوانان شهرمان منصوب شده است.

خانی افزود:این امید میرود فردی از دیار جامعه ایثارگری در راس قرار دارد و خود یک امتیاز به جهت ایجاد شرایط خدمت را به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد:باید فرصت را غنیمت شمرد و با همکاری دوسویه به آنچه هدف نظام مقدس جمهوری اسلامی میباشد جامه عمل پوشاند.

مدیرعامل سازمان تربیت بدنی شهرداری اظهار کرد:اتفاقات گذشته در بعد مدیریت شهری که شامل تیمداری در بخشهای مختلف بخصوص والیبال و تکواندو میباشد زمینه را برای برنامه ریزی جهت رسیدن به اهداف هموار نموده است.

این جانباز سرافراز گفت:باید همدل بود تا بتوان تجربه گذشته را بکار برد و برای آینده پیش رو برنامه ریزی مناسب را هدف قرار دهیم.

خانی افزود:اتفاقات خوبی در راه است ؛ چراکه ایجاد ساختار مناسب و کسب تجربه لازم ، شرایط را برای پرورش استعدادهای ورزشی مهیا نموده است.

رییس اداره ورزش و جوانان ورامین در ادامه این دیدار گفت: جای خوشحالیست فردی از جامعه جبهه و جنگ در راس برنامه های فرهنگی-ورزشی شهرداری ورامین قرار گرفته و قطع به یقین ثمره آن به جوانان بازخواهد گشت.

ابراهیم شیرکوند افزود:حضور شما منجر به اتفاقات خوش آیند میگردد و همکاری دوجانبه ، پیشرفت جوانان شهرمان را بهمراه خواهد داشت.

وی ادامه داد:حاضریم تمام توان خود را بکار بسته تا با ایجاد فرصت های مناسب آنچه لیاقت و شایستگی جامعه ورزش میباشد را محقق نماییم.

شیرکوند در پایان افزود: میتوان به صورت مشترک ، مشکلات پیش رو را مرتفع کرد و آینده ورزش ورامین را تضمین نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز