به منظور حمایت از کالای ایرانی صورت گرفت؛

امضاء پیمان نامه "من ایرانی ام" در فرهنگسرای امید

۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۵:۰۸:۵۵
کد خبر: ۷۱۰۰۸۴
امضاء  پیمان نامه  من  ایرانی ام  در فرهنگسرای امید
ویژه برنامه "من ایرانی ام" با موضوع حمایت از کالای ایرانی در فرهنگسرای امید برگزار شد.

به  گزارش خبرگزاری برنا تهران، ویژه برنامه  "من ایرانی ام"  با  موضوع  حمایت  از  کالای  ایرانی و تولید ملی به همت  مدیریت  فرهنگی  هنری  منطقه 13 در  فرهنگسرای  امید  برگزار شد.

این برنامه  با  هدف اشاعه فرهنگ  استفاده از کالاهای مرغوب ایرانی، ایجاد تعهد ؛ انگیزه و خودباوری در مصرف کالاهای داخلی ؛ حمایت از تولید کنندگان و کارآفرینان داخل کشور و نیز فرهنگ سازی در زمینه حمایت از کالای ایرانی با  حضور مدیریت و  پرسنل فرهنگی هنری منطقه  13 ، اعضای کانون ها و  عموم  مخاطبین  برگزار شد.

در  این  برنامه مرضیه  خسروی  سرپرست  مدیریت  فرهنگی  هنری  منطقه  13  با  اشاره  به  فرهنگ سازی  حمایت  از  کالای ایرانی گفت: ما  باید خود را متعهد به پیمانی که منعقد میکنیم بدانیم و در فرهنگسرای امید بنا داریم در طول فصل جاری و فصول آتی برنامه های متعددی را با قالب نو و جذاب در راستای تبیین و فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی برگزار کنیم.

فرهنگسرای امید در حال آماده سازی بسته گرافیکی با عنوان «اگر کالای ایرانی نخریم...» می باشد که این طرح های گرافیکی در مساجد ، ایستگاه های اتوبوس، مترو، تابلو های اعلانات مجتمع های مسکونی ، و دیگر محل های پر تردد سطح منطقه نصب خواهد شد. در محتوا سازی این تابلو ها آثار و عواقب عدم مصرف کالای ایرانی از ابعاد اجتماعی ، اقتصادی ، خانوادگی نیز به تصویر کشیده خواهد شد.

در این برنامه متن پیمان نامه از سوی یکی از مدیران فرهنگی و  قرائت  و سپس حاضرین  در مراسم با ثبت اثر انگشت خود بر روی پیمان نامه حمایت و هم عهدی خود را از کالای ایرانی و شعار امسال اعلام کردند.

در ادامه گروه کر سالمندان کانون فرهنگسرای  امید سرودی با  محتوا و موضوع  کشورمان ایران را  اجرا  کردند.

ویژه برنامه "من ایرانی ام"  با  موضوع  حمایت  از کالای ایرانی از سوی مدیریت  فرهنگی هنری منطقه  13 فرهنگسرای امید 31 اردیبهشت  ماه  برگزار شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر یا ارائه هر نظر ، پیشنهاد و انتقادی با شماره 33355204 تماس بگیرید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز