رعایت سند چشم انداز در هیات ورزشی ورامین

۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۰:۱۸:۱۰
کد خبر: ۷۱۱۰۷۷
رعایت سند چشم انداز در هیات ورزشی ورامین
جلسه هیاتهای ورزشی با حضور ابراهیم شیرکوند رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ،در این هم اندیشی که با شرکت روسا و نواب رییس هیاتهای ورزشی برپا گردید ، برنامه های پیش بینی و تدوین شده اداره مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رییس اداره ضمن تقدیر از تلاش بی وقفه متولیان ورزش ورامین اظهار داشت: باتوجه به آغاز ایام الله خرداد و به برکت سوم خردادماه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، چهاردهم خرداد سالگرد رحلت امام«ره» ، پانزدهم خرداد آغاز نهضت انقلاب اسلامی و تقارن با روز قدس ، برنامه های ویژه ای را در نظر گرفته ایم که باید به بهترین شکل ممکن به مرحله اجرا درآید.

photo_2018-05-26_11-15-45

شیرکوند ادامه داد:برای این ایام 14 برنامه شاخص مدنظر است که مهمترین آن همایش باستانی کاران زورخانه شهدای ورامین همزمان با چهارشنبه شب مورخ 9 خردادماه از ساعت 22 میباشد.

وی افزود: به فصل تابستان نزدیک میشویم و مهمترین رکن سیستم ورزش ، فراهم نمودن برنامه های این ایام است که باید در اولین فرصت به تدوین برنامه مناسب فصل تابستان پرداخت.

رییس اداره اظهار کرد: سند چشم انداز تا 1400 نیز بصورت فرم های مدنظر پیش بینی گردیده که با ارزیابی شرایط موجود باید جهت انجام مراحل اجرایی آماده بهره برداری گردد.

در ادامه این نشست ، علیرضافرجی معاون توسعه امور ورزش به توضیح فرمهای مربوطه پرداخت تا با همکاری روسا و نواب رییس جهت تکمیل و تثبیت آن اقدام گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز