مدیر خانه ایثارگران شهرستان‌های تهران:

مدیران فعال در خانه ایثارگران شهرستان‌های استان تهران موظفند توجه بیشتری نسبت به رزمندگان نشان دهند

۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۹:۲۱:۰۱
کد خبر: ۷۲۰۶۲۶
مدیران فعال در خانه ایثارگران شهرستان‌های استان تهران موظفند توجه بیشتری نسبت به رزمندگان نشان دهند
مدیر خانه ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: ایثارگران بدون توقع و هیچ‌گونه چشمداشتی همواره با سینه سپرشده مقابل دشمن ایستادگی کردند و مدافع امنیت کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، حسین جان‌بزرگی گفت: ایثارگرانی که باعث شدند تا عزت و سربلندی کشور برجای بماند امروز نیز باید گوش به زنگ باشند، چرا که دشمن دست از تلاش برنداشته و همواره درصدد ایجاد فتنه‌انگیزی و تفرقه است.

وی بیان کرد: مدیران فعال در خانه ایثارگران شهرستان‌های استان تهران موظفند توجه بیشتری نسبت به رزمندگان نشان دهند و توجه داشته باشند یکی از وظایف ما مدیران، سازمان‌دهی ایثارگرانی هستند که رتبه‌های بالایی در زمان جنگ کسب کردند و به‌ واسطه تواضع خود به میدان شهرت‌طلبی نیامدند و یقین بدانید در مواقع حساس همین‌ها هستند که می‌توانند کمک بزرگی به جامعه باشند.

مدیر خانه ایثارگران شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: رزمندگان ما افرادی توانمند در بحث نظامی و فرهنگی هستند و باید با برنامه‌ریزی معینی از تجربیات آنها در راستای فرهنگ‌سازی استفاده کرد، پیشنهاد ما این است که با تشکیل کارگروه‌هایی ایجاد تعامل و همکاری بیشتری داشته باشید.

وی خاطرنشان کرد: با تشکیل جلسات فقط شعار ندهیم بلکه با ارائه گزارش‌هایی از اقدامات خود باعث تسریع روند توسعه سازمانی شویم تا با یک اقدام ایثارگری زیر یک پرچم واحد در هم‌افزایی با مسائل نظام و رهبری پویا عمل کنیم.

جان‌بزرگی گفت: ایثارگران بدون توقع و هیچ‌گونه چشمداشتی همواره با سینه سپرشده مقابل دشمن ایستادگی کردند و مدافع امنیت کشور هستند، بنابراین در شرایط کنونی که وارد یک جنگ نرم فرهنگی شده‌ایم باید تلاش‌های خودمان را بیشتر کنیم چون دشمن از لحظه به لحظه خود برای براندازی این نظام همواره در تلاش است.

وی در پایان متذکر شد: اگر امروز مسؤولیتی گرفتید پس شرعاً موظفید تا از مسائل کوچک هم نگذرید و با شناختن حوادث اطراف خود هوشیار عمل کنید تا دوباره ندای جبهه در جامعه احیا شود و از سطح خبرهای پر از یاس و ناامیدی کاسته شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز